اقدام امام‌جمعه کامفیروز فارس که با استقبال فعالان محیط زیست همراه شد

بعد از بارش‌های برف اخیر و کاهش غذا برای پرندگان، امام جمعه و اعضای ستاد نماز شهر کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت فارس، به طبیعت حومه شهر رفته و با پخش دانه و غذا به حیات پرندگان کمک کردند؛ این اقدام با استقبال فعالان محیط‌زیست همراه شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حجت الاسلام محمد تقی زاده امام جمعه کامفیروز روز سه شنبه در سخنانی در این زمینه، کمک به حیات وحش در روزهای برفی را یک حسنه دانست و از همه علاقه مندان به محیط زیست دعوت کرد تا در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند و در مناطق برف خیز به کمک حیات وحش و پرندگان بشتابند.
وی با بیان اینکه بعد از بارش‌های برف اخیر و کاهش غذا برای پرندگان اعضای ستاد نماز شهر کامفیروز به طبیعت حومه شهر رفته و با پخش دانه و غذا به حیات پرندگان کمک کردند افزود: کمک به پرندگان و الفت با طبیعت و مهربانی با آفریدگان هستی از جمله سفارش های دین مبین اسلام است.
امام جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه بارش برف و سرمای زمستان احتمال پناه آوردن پرندگان و حیوانات وحشی به سمت حاشیه و داخل شهرها و روستاها را ممکن کرده است گفت: بر همه ما لازم است که با این وحوش و پرندگان با مهربانی رفتار کنیم.
بخش کامفیروز از جمله مناطق تابعه شهرستان مرودشت در فاصله ۱۳۶ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد و از جمله مناطق سردسیر استان فارس است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات