بستری ۱۰۲ و مرگ ۳ بیمار مبتلا به کرونا در فارس

براساس آخرین آمارهای اعلامی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های فارس پذیرش شده و ۳ نفر از مبتلایان به کرونا نیز در این استان جان باختند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: آمار روزانه همه گیری کروناویروس در استان فارس نشان‌دهنده افزایش تعداد بیماران و افراد مشکوک دارای علائم کرونا، در بیمارستان‌های استان فارس و تاکیدی بر لزوم تداوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی است.

برابر آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۰۹ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه های استان تهیه شده و به شناسایی۵۱۰ هزار و ۳۶۰ بیمار مثبت مبتلا به کرونا، شده است.

این آمار حاکی از بستری ۱۰۲ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی شیراز در استان فارس است.

براساس این آمار، هم اکنون ۶۱۵ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

به استناد آخرین آمار، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فارس جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون در این استان به هفت هزار و ۳۸۶ نفر رسیده است.

این گزارش حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۰ هزار و ۷۶۲ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

آمار تعداد دُز واکسن کرونا تزریق شده به شهروندان در استان فارس به ۶ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۱۷۰ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۸۴ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۹۲ هزار و ۶۷۷ دُز نوبت دوم و ۳۰۴ هزار و ۸۰۹ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات