پیام مدیر شعب استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس بانک مهر ایران

شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با انتشار پیامی به مناسبت سالروز تاسیس بانک مهر ایران ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای مدیریت عامل، اعضای هیات مدیره و کلیه مدیران و همچنین همکاران در سطح استان فارس قدردانی کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اول فارس: متن پیام مدیر شعب استان فارس به شرح زیر است:« بسیار خرسندیم در شرایطی وارد چهاردهمین سالروز تاسیس بانک می‏شویم که این بانک قادر بوده در کارنامه کاری خود سوابق درخشانی را ثبت نماید. رویکرد ارزش آفرینی و پای بندی به اخلاق حرفه ای و اعتقاد راسخ به پیشرفت و توسعه ، به مجموعه این بانک ظرفیت و قدرتی بخشید تا در شرایط دشوار اقتصادی ، پرثمرترین گامها را در راستای نیل به اهداف توسعه‏ای کشور و اعتلای فرهنگ ناب قرض الحسنه بردارد.
در مسیر جهانی شدن اقتصاد ، تنها سازمان هایی قادر به ادامه حیات خواهند بود که از امواج تغییرات نهراسند و هوشمندانه خود را با شرایط جدید کسب و کار وفق نمایند . مدیریت صحیح این تغییرات ، پیش بینی و برنامه ریزی قبلی در خصوص مواجهه با آن و تطابق خدمات و محصولات بانک با سلایق جدید مشتریان سازمان را در مسیر پویایی خود حفظ می نماید.
مدیریت بهینه ی دارایی ها و بدهی‎های بانک، مدیریت مستمر ریسک ، درخشش در حوزه بین الملل و کسب افتخارات جهانی از جمله رتبه نخست بانک های ایرانی و جایگاه سوم در بین بانک های اسلامی جهان از نظر رشد دارایی های مبتنی بر شریعت در سال ۲۰۱۸و قرار گرفتن در لیست ۱۰ بانک اسلامی برتر جهان در سال ۲۰۱۹از سوی نشریه بنکر، انضباط مالی و شفافیت در بندهای حسابرسی سالیانه و برگزاری منظم مجامع بانک بدون هیچگونه بند حسابرسی، توجه اکید به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خصوصا در اجرای طرح شهید سلیمانی در دو مرحله و اهدا ۲۵ هزار قلم تجهیزات پزشکی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال ، توزیع ۳۰۰ هزار قلم وسایل آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم کشور و موفقیت هایی از این دست همگی گواهی است بر عزم راسخ این مجموعه در راستای پیشرفت و توسعه کشور دارد.
امروز این بانک با نگاهی به گذشته پرافتخار ، چشم انداز روشنی را برای خود ترسیم کرده است، چشم اندازی که درآن ساختار این بانک برای انطباق با شرایط نوین ایجاد شده داخلی و بین المللی و تعامل با موسسات پیشرفته جهانی به شکلی مستمر ارتقاء می‎یابد. ایجاد نقش موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز در راستای توسعه همه جانبه کشورمان برای نیل به جایگاهی در خور شان این ملت بزرگ هدفی است که بنده و همکارانم در این بانک دنبال می کنیم.
با اعتقاد به همراهی و پشتیبانی همیشگی حضرت حق و با تکیه بر دانش و پشتکار مجموعه ی بانک مهر ایران بر آن هستیم تا در طلیعه چهاردهمین سال حضور این بانک در اقتصاد کشور بتوانیم گام های بلند تری در مسیر توسعه پایدار و آبادانی سرزمین مان برداریم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات