بانک پیشرو در بانکداری هوشمند در ایران را بشناسید

بانک مهر ایران موفق شد با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین نمودن سیستم تمام الکترونیک موجبات رضایت مشتریان خود در سراسر کشور را فراهم کند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با اعلام این مطلب افزود: بانک مهر ایران بعنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری هوشمند و الکترونیک موفق شد در این رابطه توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با حذف کاغذ از پروسه تشکیل پرونده تسهیلات و جایگزین نمودن سیستم تمام الکترونیک خود را بعنوان پیشگام هوشمند سازی و الکترونیکی نمودن ساختار بانکی مطرح نماید.
مدیر شعب استان فارس گفت: این مهم در یک اولویت کاری بانک مهر ایران در سایر بخش ها نیز می باشد و تلاش می شود باگسترش سامانه های انلاین در بستر وب سایت و همراه بانک نیز از جمله خدمات در عرصه بانکداری هوشمند سطح خدمات آنلاین و هوشمند خود برای مشتراین را افزایش داده و زمینه دسترسی آسان افراد به خدمات متعدد این بانک را بیش از پیش تهسیل نماید.
شمس الدینی افزود راه اندازی سامانه میعاد باعث شد با اعمال مدیریت یکپارچه و تمام دیجیتال عملیات اجرایی بانکی در شعب زمینه الکترونیکی شدن قراردادهای تسهیلات، حذف فرم های اغذی در شعب ، انجام احراز هویت مشتریان بصورت بیومتریک و خدمات بایگانی سنتی در شعب سراسر کشور فراهم شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات