سه دونده نابینای فارس به مسابقات پارآسیایی بحرین اعزام می‌شوند

سه دونده نابینای فارس به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ رده جوانان که در کشور بحرین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مربی تیم فارس، افزود: نرگس کریمی در ماده ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر در کلاس B۱، محدثه رمضانی در کلاس B۱ در ماده ۱۰۰ متر و پرش طول و ابوالفضل شریفی در کلاس B۳ و در ماده پرش طول ، ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر سه دونده شرکت کننده از فارس در بازیهای پارآسیایی بحرین هستند.

هاشم حاصلی ادامه داد: فاطمه امیر زادگان و زهره فرجام به عنوان دوندگان همراه در این بازیها حضوردارند.

وی اضافه کرد: سه دونده شرکت کننده از فارس اهل شهرستان سپیدان و کازرون هستند که هم اینک در اردوی آمادگی در شیراز به سرمی برند و محل اسکان آنها مهمانسرای بهزیستی است.

خودشان غذا طبخ کنند؟

حاصلی ادامه داد: هیات ورزش نابینایان لوازم طبخ غذا در اختیار این ورزشکاران گذاشته و به آنها گفته اند باید خودتان غذا درست کنید که با توجه به نابینا بودن جای تعجب دارد که چگونه می توانند غذا درست کنند؟

مربی تیم فارس گفت: از آنجا که این ورزشکاران نوجوان و نابینا هستند نیاز است مدیرکل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس پیش از اعزام آنها به بازی های پارآسیایی با آنها دیدار داشته باشند تا با روحیه بهتر روانه این مسابقات شوند.

رقابت های پارآسیایی جوانان قرار است از نهم آذرماه تا ۲۱ همین ماه در کشوربحرین برگزار شود.

کاروان ورزشی ایران در پنج رشته ورزشی بسکتبال (زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا (زنان و مردان)، شنا و دوومیدانی (زنان‌و مردان) در این بازیها شرکت خواهد کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات