سرگردانی ۶ ساعته مسافران شیراز – کیش در فرودگاه مبدأ

مسافران پرواز ۳۳۷۶ هواپیمایی ایران ایر که بنا بود ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه دوشنبه از فرودگاه شیراز به مقصد کیش پرواز کند با وجود گذشت بیش از ۶ ساعت از زمان پرواز، همچنان در فرودگاه مبدأ سرگردان هستند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: پورموحد یکی از مسافران این پرواز، ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی شرکت هواپیمایی گفت: هیچ یک از مسئولان این شرکت حتی حاضر به حضور در بین مسافران و عذرخواهی بابت تاخیر چند ساعته و سپس ابطال پرواز نشدند.
وی افزود: در حالی که این شرکت علت لغو پرواز را شرایط نامساعد جوی فرودگاه کیش اعلام کرد، پروازهای دیگر شرکت‌های هواپیمایی از فرودگاه شیراز به مقصد کیش در حال انجام بود و فقط این شرکت هواپیمایی حاضر به انتقال مسافران خود نشد.
او ادامه داد: مسافران که عمدتا خانواده و دارای فرزند کوچک بودند چندین ساعت در فرودگاه شیراز بدون هیچ پاسخ روشنی سرگردان هستند و مشخص نیست چه کسی باید خسارت چند میلیونی رزرو هتل مسافران در جزیره کیش که بی هیچ دلیل قانع کننده‌ای به مقصد خود نرسیدند را جبران کند.
وی گفت: به خسارت مالی وارد شده به مسافران، آسیب روحی و روانی که بی تفاوتی مسئولان شرکت هواپیمایی آنرا تشدید کرد را نیز باید اضافه کرد.
دیگر مسافر این پرواز که خود را برزگر معرفی کرد گفت: اینکه پروازی دچار تاخیر و مشکل شود در هر کجای دنیا می تواند روی دهد اما بعید است که مسئولان متعهد هیچ شرکت هواپیمایی به جای عذرخواهی و ارائه توضیح خود را از دید مسافر مخفی کنند.
وی گفت: شرکت هواپیمایی باید خسارت مالی و آسیب روحی ناشی از سرگردانی چند ساعته مسافران در فرودگاه شیراز را جبران کند و پاسخگو باشد.
خبرنگاران در تماس با مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر پیگیر موضوع شد که پس از به رغم قولی که برای پاسخگویی داد هیچ پاسخی ارائه نکرد و به تماس های بعدی نیز پاسخ نداد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات