سه ورزشکار از استان فارس در تیم ملی پایه کاراته حضور دارند

پس از انجام پیکارهای انتخابی تیم ملی پایه‌های کاراته، سه ورزشکار از استان فارس به عضویت تیم های ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درآمدند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رئیس هیات کاراته فارس، داشت: محمد حسین شیرصفت در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده جوانان، زهرا بنیانی در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم رده سنی امید در بخش کومیته و علی حاجی زاده در بخش کاتا رده سنی نوجوانان ورزشکاران انتخاب شده از استان فارس هستند.

احمد مبارکی ادامه داد: همچنین محمدهادی محمدی پیشکسوت کاراته فارس به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان این تیم را همراهی می کند.

وی گفت : پس از مشخص شدن ترکیب تیم ملی بانوان بزرگسال برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از ۲۵ لغایت ۳۰ آبان به میزبانی امارات برگزار خواهد شد یک دوره مسابقه انتخابی بین سایر مدعیان اوزان مختلف برگزار شد که شیما آل سعدی از فارس تاکنون در بین سه نفر برتر وزن منهای ۶۸ کیلوگرم انتخاب شده است.

مبارکی اضافه کرد: این نفرات تحت عنوان تیم ملی ب ایران درکنار تیم بزرگسالان در اردوهای تیم ملی حضور دارند و پس از برگزاری مسابقات جهانی امارات، در صورت صلاح دید کادر فنی و در اوزانی که نیاز به تقویت برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان دارد، جایگزین خواهند شد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۲۸ آذر لغایت یک دی ماه ۱۴۰۰ به میزبانی شهرآلماتی کشور قزاقستان برگزار می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات