تیم یونگ مودو ایران نایب قهرمان پیکارهای رزمی جهان شد

دبیر یونگ مودو اعلام کرد: تیم ایران در رقابت های رزمی یونگ مود ۲۰۲۱ مستر شیپ جهان که به صورت آنلاین و به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمدرضا اوجی، افزود: دراین پیکارها که با شرکت ۹ کشوربرگزارشد، کره جنوبی با کسب هفت نشان طلا، چهار نقره و چهار برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران با یک طلا یک نقره و سه برنز دوم شد و تیم هند هم با ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

اوجی ادامه داد: در بخش اجرای فرم تیمی بانوان، ندا داداش زاده، زهرا سهرابی، زیبا خوشیاری و هستی جعفری از تهران صاحب طلاشدند، و در دفاع شخصی تیمی آقایان، مجتبی رضایی،حجت الله طالبی، مرتضی رحمان ستایش، مهدی مومنی و غلامرضا زارعی از فارس هم مدال نقره گرفتند.

دبیریونگ مودو بیان داشت: همچنین دربخش اجرای دفاع شخصی تیمی بانوان، عسل کلامی، فاطمه فراتی، رکسانا، ابراهیمیان و فاطمه امینی فرد از تهران مدال برنز کسب کردند، در بخش دفاع شخصی ۲ نفره بخش آقایان، امیر مهدی دلخوش و هرمز دلخوش مدال برنزگرفتند و در بخش بانوان نیز میترا فرخ وند و منیژه داودوند نیزاز تهران نشان برنز برگردن آویختند.

وی در مورد حضور داوران ایرانی در این مسابقات نیز بیان داشت: کیوان دهناد رئیس و بنیانگذار یونگ مودو در ایران و محمدرضا اوجی ۲ داور ایرانی این مسابقات بودند که پس از قضاوت در دور مقدماتی، فینال مسابقات هم داوری کردند.

رشته یونگ مودو (Yongmudo) در ایران در سال ۱۳۹۲ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرد و زمینه توسعه این رشته از همان سال فراهم شد.

یونگ‌مودو یک هنر رزمی ترکیبی مدرن کره‌ای است که ترکیبی از تکنیک‌های مختلف تکواندو، هاپکیدو، جودو و سیرئوم و بوکس و کشتی در آن به کار می‌رود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات