قاصد مهر، نمایشگاه مجازی کتاب فارس آغاز به کارکرد

نمایشگاه کتاب مجازی غیر حضوری استان فارس با عنوان قاصدمهر شانزدهم مهرماه آغاز به کار کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمدرضا نیازمند، مدیر اپلیکیشن قاصدک که برگزاری این نمایشگاه را برعهده دارد گفت:کاربرانی که در فارس سکونت دارند،می‌توانند به ‌صورت آنلاین در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد:‌ کتابفروش‌ها هم در نمایشگاه مجازی کتاب قاصد مهر استان فارس شرکت می‌کنند و مبدا کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشان سراسر کشور هستند و مقصد آنها ساکنان استان فارس است که حدود ۹۰ ناشر و کتابفروشی از سراسر کشور و همچنین بیش از ۶۵۰۰ کاربر تاکنون فعال شده اند.
مدیر اپلیکیشن قاصدک گفت:‌ حدود ۱۲۰‌هزار عنوان کتاب در قاصدک موجود بود و پیش‌بینی می شود حدود ۱۵۰هزار عنوان کتاب از ناشران سراسر کشور در سامانه این نمایشگاه بارگذاری شود.
نیازمند بیان کرد:فرصتی برای ثبت‌نام ناشران و کتابفروشی‌ها قرار دادیم که تا انتهای نخستین هفته مهرماه تمدید شد و استقبال خوبی را شاهد بودیم.
وی با اشاره به شرایط حضور ناشران در این نمایشگاه گفت:یکی از شرایط حضور ناشران در این نمایشگاه این است که باید در اپلیکیشن قاصدک حضور داشته باشند و بعد وارد پنل نمایشگاهی خود شوند.
به گفته نیازمند،در حاشیه نمایشگاه که برای اولین بار امکان حضور ناشران فراهم شده،‌ دوره‌های آموزشی در زمینه‌های تندخوانی یا افزایش تقویت حافظه و طراحی نرم‌افزاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:‌کتاب‌ها چاپی و فیزیکی است.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن قاصدک با امکان خرید از نمایشگاه استان فارس در کافه بازار و مایکت منتشر شده است.

نشانی این اپ ghasedakapp.ir

ghasedakapp.com

تخفیف در نرخ کتاب
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم درباره نمایشگاه یادشده، اعلام کرد: با رایزنی‌های انجام‌ گرفته بسیاری از ناشران مطرح و کتابفروشی‌های شناخته شده در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان به یار مهربان از تخفیف تا ۳۰درصد بهای کتاب بهره‌مند می‌شوند.
مهدی امیدبخش گفت:‌این نمایشگاه مجازی به منزله نمایشگاه بزرگ کتاب استان فارس نیست و با وجود کاهش ابتلا به کووید ۱۹ و روند واکسیناسیون همگانی کرونا امیدواریم بتوانیم شرایط برگزاری نمایشگاه کتاب استان فارس را به رسم سال‌های اخیر مهیا کنیم.
وی به استقبال کتابفروشی‌های استان از نمایشگاه مجازی کتاب اشاره کرد و افزود: این رویداد بر اساس استانداردهایی که در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به کار گرفته شد، برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم از تجربه‌های کسب شده در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران استفاده کنیم.
این نمایشگاه مجازی تا سی ام مهر ادامه دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات