چندین پروژه ویژه هفته دولت در فارس به بهره‌برداری رسید

چندین طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال با حضور امام جمعه شهرستان کوه چنار، معاون گردشگری استانداری فارس، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سیدعلی نقی طبیب لقمانی در حاشیه افتتاح این پروژه ‌ها اعلام کرد که امسال در هفته دولت در مجموع ۱۹ پروژه با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ ۳۷ میلیارد تومان در شهرستان کوه‌چنار، به بهره برداری رسیده است.

در ادامه نیز واحد تولید ظروف پلی پروپیلن و کارخانه تولید بتن سیال با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
افتتاح مسکن روستایی زمین چمن مصنوعی، کلنگ‌زنی پانسیون پزشک، تکمیل و تجهیز اتاق عمل، تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان جمعاً با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال از دیگر طرح های بود که با حضور معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در کوه چنار در غرب فارس به بهره برداری رسید.
همچنین همزمان با گرامیداشت هفته دولت طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و جمعی از مسئولین محلی، پروژه آبرسانی به شهر طسوج و ۵ روستای شهرستان کوار گشایش یافت و آبرسانی به سه روستا نیز در شهرستان ممسنی کلید خورد.

طرح آبرسانی به روستاهای شهنه ، انجیره و گلستان(زوال) در شهرستان رستم با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر دولتمردان شهید رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت اسلامی به مردم عنوان و اظهار داشت: امیدوارم این خدمت دولت بر مردم مجموعه روستاهای شهنه، انجیره و گلستان مبارک باشد.

عسکری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان فارس نیز اظهار داشت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، اجرای ۸ کیلومتر شبکه توزیع ، اجرای ۱۲/۴ کیلومتر خط انتقال و احداث ۶ باب مخزن با ظرفیتی برابر با ۷۷۵ متر مکعب با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰۰ میلیون ریال در سه مجموعه روستایی شهنه، انجیره و گلستان شهرستان رستم است.

وی اضافه کرد : با بهره برداری از این طرح تعداد ۱۳۷ خانوار روستایی از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.

همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، پروژه آبرسانی به شهر طسوج و ۵ روستای بخش مرکزی شهرستان کوار گشایش یافت. پروژه آبرسانی به شهر طسوج و ۵ روستای بخش مرکزی شهرستان کوار ، با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

سید نعمت الله حسینی مدیر امور آبفا شهرستان کوار گفت: این پروژه ها شامل اجرای پنج هزار متر خط انتقال آبرسانی به شهر طسوج ، اجرای خط انتقال آبرسانی به روستای فتح آباد به طول ۱۵۰۰ متر ، اجرای خط انتقال آبرسانی به روستای فرمشکان به طول ۶۰۰۰ متر ،حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب ( مجموعه مظفری) و احداث یک باب مخزن ذخیره آب ۶۰ متر مکعبی در روستای کدو می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال با مشارکت مالی خیرین نیکوکار و مجمع خیرین آبرسان استان فارس آماده ی بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها قریب به ۶۴۰۰ خانوار از مردم شهر طسوج و روستاهای بخش مرکزی از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت:در ششمین روز از هفته دولت ۱۱ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال در شهرستان فسا به بهره برداری رسید.

علیرضا فیروزی در حاشیه این مراسم، گفت: ۲۸ واحد مسکن مددجویی با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، بهسازی معابر روستای خیرآباد جنگل به طول با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فسا و دهیاری با اعتبار ۴/۵ میلیارد ریال ، زیرسازی و آسفالت راه روستای تل زیره به طول ۱۲۰۰ متر و با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با محوریت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و سنگفرش روستای آب آسمانی به طول ۱۶۰۰ متر و اعتبار ۳ میلیارد و ششصد میلیون ریال با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: بهسازی معابر روستای محمود آباد سفلی به طول ۷۰۰۰ متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با محوریت بنیاد مسکن و دهیاری، بهسازی معابر روستای کوشکقاضی به طول ۱۵۰۰ متر و با اعتبار ۵ میلیارد ریال با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری، طرح آبخیزداری (بند سنگی ملاتی) روستای کوشکقاضی با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال با محوریت اداره منابع طبیعی شهرستان فسا، بهسازی معابر و آسفالت روستای دشت احمد به طول ۳۴۰۰ متر و با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری از دیگر پروژه های امروز بود.

وی بیان کرد: مرکز نیکوکاری شهر فسا با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهسازی معابر روستای دستجه به طول ۲۰۰۰ متر و با اعتبار ۶ میلیارد ریال با محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری و برق رسانی به روستای ملا هادی با اعتبار ۶/۵ میلیارد ریال با محوریت شرکت توزیع برق استان فارس در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان فسا به بهره برداری رسیدند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات