پرتابگر استان فارس به مرحله نهایی مسابقات جهانی راه یافت

محمدرضا رحمانی فر، پرتابگر اهل استان فارس به مرحله نهایی رقابت‌های دو و میدانی جوانان جهان که در شهر نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است، راه یافت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رییس هیات دو و میدانی استان فارس، بیان داشت: رحمانی فر شامگاه شنبه ۳۰ مرداد ماه در مرحله مقدماتی ماده پرتاب دیسک موفق شد رکورد خوبی کسب کند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت های مهم به دست آورد.

سیروس زارع اضافه کرد: این پرتابگر شیرازی در مرحله مقدماتی با پرتاب ۵۷ متر و ۹۳ سانتی متر و با قرار گرفتن در رده چهارم گروه خود راهی فینال شد که صعود به این مرحله برای این ورزشکار جوان بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: رحمانی فر در حالی قدم به فینال این رقابت ها گذاشت که دوندگان بسیار مطرحی از کشور های صاحب نام رشته دو و میدانی در این پیکارها شرکت داشتند از این رو کارش را در مرحله مقدماتی بسیار خوب انجام داده است و این صعود برای ایران یک افتخار است.

زارع ادامه داد : همچنین در این ماده صادق صمیمی دیگر پرتاب کننده ایران از استان چهار محال و بختیاری با پرتابی به مسافت ۶۱ مترو یک سانتی متر نیز جواز حضور به مرحله فینال دریافت کرد تا تیم ایران ۲ نماینده شایسته در فینال داشته باشد.

وی گفت: مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران در این رقابت بهنام زارع از فارس است.

محمدرضا رحمانی‌فر، صادق صمیمی و محلا محروقی در پرتاب دیسک، امیرحسین ممقانی و ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه، امیر مقدمی و دانیال بی‌باک در دو (۴۰۰ متر بامانع)، قاسم‌ بابایی در دو ۱۰۰ متر و بنیامین یوسفی در دو ۲۰۰ متر اعضای تیم ملی ایران در این مسابقات تشکیل می دهند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان از ۲۷ لغایت ۳۱ مرداد به میزبانی شهر نایروبی پایتخت کنیا برگزار می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات