برگزاری مراسم اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه در استان فارس

 در آستانه عید سعید غدیرخم و به میزبانی سپاه فجر و با حضور مسئولان ارشد استان فارس، آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان استان فارس در شیراز برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان گفت: همزمان با دهه ولایت بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در سراسر فارس توزیع شده است.

سردار یدالله بوعلی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده با هدف حل مشکل کم آبی در نقاط محروم استان فارس بیش از ۲۰۰۰ تانکر آب ساخته شده است و به اقشار نیازمند اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطر نشان کرد که تعداد ۳۰۰ دستگاه تانکر آب همزمان با عید سعد غدیرخم به نقاط محروم فارس ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان استان فارس اهدا می شود و بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد نیز در قالب طرح نذر رهایی و با مشارکت خیرین نیک اندیش از زندان آزاد می شوند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تاکنون ۱۴ مرحله رزمایش کمک های مومنانه در فارس اجرا شده است، گفت: از ابتدای بروز بیماری کرونا در مجموع بیش از ۳ میلیون بسته معیشتی شامل لوازم التحریر، جهیزیه، اقلام غذایی و ... به همراه سایر طرح ها با مشارکت خیرین نیک اندیش و سایر نهادها در استان اجرایی شده که ارزش آن بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

خدمات دولت و نظام در زمینه آبرسانی در فارس قابل توجه بوده است

استاندارفارس نیز گفت: خدمات دولت و نظام در زمینه توسعه آبرسانی که پروژه هایی که با هزاران میلیارد تومان در شیراز، داراب، صدرا، جهرم، سعادت شهر، مرودشت، استهبان و ...اجرا شد مانع از بروز مشکلات کم آبی در سطح استان شد.

عنایت الله رحیمی با بیان این که امسال بر خلاف سال گذشته با مشکلات متعدد ناشی از کمبود آب در مناطق مختلف استان روبرو نیستیم، افزود: تهیه آب و مخازن آب برای مناطق عشایری استان اقدامی پسندیده است و نیت بزرگی که پشت این اقدامات وجود دارد موجب دلگرمی مردم می شود.

او با اشاره به این که در دو سال گذشته شیوع کرونا و تحریم های اقتصادی مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرد، ادامه داد: فعالیت هایی که در قالب قرارگاه های احمد بن موسی(ع)، امام علی(ع) و قرارگاه مواسات و همدلی صورت گرفت توانست گوشه ایی از مشکلات مردم را کاهش داده و اثرگذار باشد.

رحیمی تاکید کرد: مسئولین استان فارس مشکلات مردم را مشکل خودشان فرض می کنند و بی وقفه به دنبال رفع معضلات جامعه هستند.

استاندار فارس گفت: با کمک های دولت و خیرین همه زوجین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که در نوبت دریافت جهیزیه بودند در سال ۹۹ جهیزیه دریافت کردند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات