بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان های سروستان، خرامه و کوار در مخابرات منطقه فارس

جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان های سروستان ، خرامه و کوار با حضور مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس؛ دکتر عبدالعلی رحیمی، نماینده مردم شریف این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی، برگزار گردید. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، جلسه بررسی وضعیت ارتباطی شهرستان های سروستان، خرامه و کوار با محوریت بررسی مشکلات آنتن دهی و اینترنت، توسعه پروژه های مخابراتی و حضور تیم بهینه سازی مخابرات در حوزه انتخابی دکتر عبدالعلی رحیمی برگزار گردید.

 

 

مدیر مخابرات منطقه فارس، ضمن تشریح وضعیت موجود و همچنین برنامه ها و پروژه های قابل اجرا در آینده بر متعهد بودن مخابرات منطقه فارس نسبت به برطرف کردن مشکلات ارتباطی شهرستان های ذکر شده تاکید نمود.

 

مهندس ایزدی در خصوص راه اندازی سایت های همراه اول با تکنولوژی 3G و G4 اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در شهرستان سروستان یک سایت جدید همراه اول به بهره برداری رسید و در شهرستان های کوار و خرامه نیز ارتقاء سایت به تکنولوژی 3G و 4G داشته ایم.

 

وی خاطر نشان کرد : مخابرات منطقه فارس با بکار گیری از تخصص مدیران و کارشناسان در شهرستان های سروستان، خرامه و کوار نهایت تلاش خود را جهت برقراری ارتباطات بهینه در حوزه های تلفن ثابت، همراه و توسعه ADSL بکار می بندد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات