مطبوعات فارس/ شرکت مخابرات ایران در حوزه خدمات مربوط به امور مشتریان با ارائه بیشترین خدمات به صورت غیر حضوری به خصوص در شرایط حاضر امکانات مناسبی را برای دارندگان خطوط تلفن ثابت در بخش های مختلف مهیا کرده است.
این خبر می افزاید : در همین راستا، دایری و فعال کردن خدمات سرویس بیدارباش، انتقال مکالمه، مکالمه کنفرانسی و انتقال از خط اشغال به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجه حضوری مالک خط امکان پذیرشده است و مشتریان می توانند در سراسر کشور با تماس تلفنی و بدون نیاز به احراز هویت از این خدمات مهم بر روی خطوط تلفن ثابت خود بهره مند شوند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تقدیر قهرمان جهان و پارالمپیک از حمایتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران
وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی
کسب سومین طلای علیاکبر غریبشاهی در پاراوزنه برداری جهان- قاهره مصر
سامانه نوبتدهی آنلاین بانک قرضالحسنه مهر ایران رونمایی شد
سهم بیش از ۹ درصدی بانک قرضالحسنه مهر ایران از تراکنشهای شاپرک
سامانه اعتبارسنجی «ضِمان» بانک قرضالحسنه مهر ایران افتتاح شد
۲۰ مهر، روز حافظ شیرازی؛ پاسداشت میراث ماندگار فرهنگ و عرفان ایرانی
تسهیلات طرح نیلوفر بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد
راهنمای خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران
دیدار مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری