مطبوعات فارس/ شرکت مخابرات ایران در حوزه خدمات مربوط به امور مشتریان با ارائه بیشترین خدمات به صورت غیر حضوری به خصوص در شرایط حاضر امکانات مناسبی را برای دارندگان خطوط تلفن ثابت در بخش های مختلف مهیا کرده است.
این خبر می افزاید : در همین راستا، دایری و فعال کردن خدمات سرویس بیدارباش، انتقال مکالمه، مکالمه کنفرانسی و انتقال از خط اشغال به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجه حضوری مالک خط امکان پذیرشده است و مشتریان می توانند در سراسر کشور با تماس تلفنی و بدون نیاز به احراز هویت از این خدمات مهم بر روی خطوط تلفن ثابت خود بهره مند شوند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تعریف حساب وکالتی ویژه ثبتنام محصولات ایران خودرو
طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرضالحسنه مهر ایران تمدید شد
پرواز بهصرفه، سفر بیدغدغه؛ چگونه پگاسوس هزینههای سفر هوایی را کاهش میدهد؟
تاکید مدیرعامل مخابرات فارس بر توسعه فیبر نوری و پایداری شبکه تلفن ثابت و همراه
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
برنامه بانک برای راهاندازی خدمات ارزی، ارائه مشاورههای سرمایهگذاری و ایجاد زنجیره ارزش
سنت قرضالحسنه زمینهساز برکت و رونق اقتصادی است
ده هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می شود
سهم ۸.۵ درصدی بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران از تراکنشهای شبکه پرداخت
فرصت طلایی؛ وام قرضالحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان