به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات غیرحضوری در بین بانکهای کشور به شمار میرود که خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین را برای نخستین بار به مشتریان شبکه بانکی معرفی کرد.در سالهای گذشته این خدمات با استقبال مشتریان و مخاطبان بانک روبهرو شده است. در سال ۱۴۰۳ نیز بخش قابل توجهی از افتتاح حسابها و درخواستهای وام این بانک بهصورت غیرحضوری انجام شده است.کل افتتاح حسابهای صورت گرفته سال قبل ۶ میلیون بوده که از این تعداد ۳میلیون و ۳۷۰هزار مورد معادل ۵۶درصد بهصورت غیرحضوری بوده است.همچنین از کل تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۳ که تعداد آن به ۵ میلیون فقره بالغ میشود، ۳میلیون و ۱۴۰هزار فقره معادل ۶۳ درصد بهصورت غیرحضوری انجام شده است.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تقدیر قهرمان جهان و پارالمپیک از حمایتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران
وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی
کسب سومین طلای علیاکبر غریبشاهی در پاراوزنه برداری جهان- قاهره مصر
سامانه نوبتدهی آنلاین بانک قرضالحسنه مهر ایران رونمایی شد
سهم بیش از ۹ درصدی بانک قرضالحسنه مهر ایران از تراکنشهای شاپرک
سامانه اعتبارسنجی «ضِمان» بانک قرضالحسنه مهر ایران افتتاح شد
۲۰ مهر، روز حافظ شیرازی؛ پاسداشت میراث ماندگار فرهنگ و عرفان ایرانی
تسهیلات طرح نیلوفر بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد
راهنمای خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران
دیدار مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری