به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، بانک قرضالحسنه مهر ایران بهعنوان یکی از پیشگامان ارائه خدمات غیرحضوری در بین بانکهای کشور به شمار میرود که خدماتی همچون افتتاح حساب آنلاین و درخواست وام آنلاین را برای نخستین بار به مشتریان شبکه بانکی معرفی کرد.در سالهای گذشته این خدمات با استقبال مشتریان و مخاطبان بانک روبهرو شده است. در سال ۱۴۰۳ نیز بخش قابل توجهی از افتتاح حسابها و درخواستهای وام این بانک بهصورت غیرحضوری انجام شده است.کل افتتاح حسابهای صورت گرفته سال قبل ۶ میلیون بوده که از این تعداد ۳میلیون و ۳۷۰هزار مورد معادل ۵۶درصد بهصورت غیرحضوری بوده است.همچنین از کل تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۳ که تعداد آن به ۵ میلیون فقره بالغ میشود، ۳میلیون و ۱۴۰هزار فقره معادل ۶۳ درصد بهصورت غیرحضوری انجام شده است.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تعریف حساب وکالتی ویژه ثبتنام محصولات ایران خودرو
طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرضالحسنه مهر ایران تمدید شد
پرواز بهصرفه، سفر بیدغدغه؛ چگونه پگاسوس هزینههای سفر هوایی را کاهش میدهد؟
تاکید مدیرعامل مخابرات فارس بر توسعه فیبر نوری و پایداری شبکه تلفن ثابت و همراه
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
برنامه بانک برای راهاندازی خدمات ارزی، ارائه مشاورههای سرمایهگذاری و ایجاد زنجیره ارزش
سنت قرضالحسنه زمینهساز برکت و رونق اقتصادی است
ده هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می شود
سهم ۸.۵ درصدی بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران از تراکنشهای شبکه پرداخت
فرصت طلایی؛ وام قرضالحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان