مطبوعات فارس - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در بازدید خود از مرکز ارتباط با مشتریان بانک، بر ضرورت استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان تأکید کرد.فتحعلی افزود: باید از همه ابزارها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در سریعترین زمان ممکن استفاده شود و در این زمینه چتباتها و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند نقش مؤثری ایفا کنند.مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: ضروری است تلاش شود که صف انتظار مشتریان برای برقراری تماس با کارشناسان مرکز ارتباط کمتر شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.فتحعلی افزود: بانک در حال حاضر، ۱۹ میلیون و ۴۰۰هزار نفر مشتری دارد و تا پایان آذر ماه بیش از ۳میلیون و ۷۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده و رتبه نخست کشور را به دست آورده است. با عنایت به این عملکرد، ضروری است تدابیری اندیشه شود تا پاسخگویی به مشتریان بانک در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تعریف حساب وکالتی ویژه ثبتنام محصولات ایران خودرو
طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرضالحسنه مهر ایران تمدید شد
پرواز بهصرفه، سفر بیدغدغه؛ چگونه پگاسوس هزینههای سفر هوایی را کاهش میدهد؟
تاکید مدیرعامل مخابرات فارس بر توسعه فیبر نوری و پایداری شبکه تلفن ثابت و همراه
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
برنامه بانک برای راهاندازی خدمات ارزی، ارائه مشاورههای سرمایهگذاری و ایجاد زنجیره ارزش
سنت قرضالحسنه زمینهساز برکت و رونق اقتصادی است
ده هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می شود
سهم ۸.۵ درصدی بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران از تراکنشهای شبکه پرداخت
فرصت طلایی؛ وام قرضالحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان