صعود ایران به دور حذفی جام جهانی فوتبال ساحلی با شکست سنگین آرژانتین

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با شکست آرژانیتن به دور بعدی صعود کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات، از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف آرژانتین رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۳ حریفش را شکست دهد و به دور حذفی این مسابقات صعود کند. با این نتیجه، دیدار آخر این در مرحله گروهی با تاهیتی برای صدرنشینی است.

در این دیدار محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، رضا امیری، محمد مرادی، موحد محمدپور و علی میرشکاری برای ایران گلزنی کردند و بندوچی، هولمدیا و مدرو گل‌های آرژانتین را به ثمر رساندند.

تیم ملی ایران بازی را هجومی آغاز کرد و در همان وقت اول بازی توانست با گل‌های محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور و رضا امیری ۳ بر صفر پیش بیفتد. البته پیش از پایان این وقت بازی، آرژانتین یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. با شروع زمان دوم بازی، آرژانتین صاحب یک ضربه پنالتی شد که هولمدیا توانست این توپ را تبدیل به گل کند و اختلاف را به حداقل کاهش دهد. وقت دوم با همان نتیجه ۳ بر ۲ به اتمام رسید.

در وقت سوم، ایران توانست به گل چهارم دست پیدا کند اما مدرو باز هم اختلاف را به حداقل رساند. در ۲ دقیقه پایانی و در ۲ ضدحمله، محمدپور و میرشکاری توانستند گل‌های پنجم و ششم را به ثمر برسانند و تکمیل کننده پیروزی شیرین ایران برابر آرژانتین شوند.

در دیگر دیدار این گروه، تاهیتی توانست ۵ بر ۳ اسپانیا را شکست دهد و به دور حذفی صعود کند. در جدول این گروه، تاهیتی با ۶ امتیاز صدرنشین است و ایران با ۴ امتیاز در رده دوم است. اسپانیا و آرژانتین نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات