مادر " شهیدان ثابت " آسمانی شد

سکینه یاری، مادر سه شهید برومند دفاع مقدس ، ساکن شهرستان فراشنبد استان فارس در سن ۸۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، مادر شهیدان محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت از شهدای فراشبند فارس در دوران دفاع مقدس بر اثر کهولت سن و ایست قلبی درگذشت.

این بانوی فداکار سه فرزند جوان ۱۷، ۳۱ و ۲۹ ساله خود را در راه دین اسلام ومیهن اسلامی تقدیم کرد و بیش از ۳۷ سال در فراغ فرزندان شهیدش بردباری کرد.

شهید محمود ثابت هفتم فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی دشت عباس و شهیدان محمد و ابوالقاسم ثابت نیز دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای چهار در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

پیکر این مادر شهید فردا یکشنبه ساعت ۱۴ در روستای آویز بخش مرکزی شهرستان فراشبند تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده می‌شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان ثابت نوشت: صلابت وشکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

مرحومه «حاجیه خانم سکینه یاری» مادر گرامی شهیدان والامقام «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این بانوی سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات