تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران و پارک علمی و فناوری جهاد دانشگاهی به امضا رسید

تنفاهم نامه، ما بین شرکت مخابرات ایران و پارک علمی و فناوری نرم جهاد دانشگاهی، در زمینه انتقال تجربیات گسترده حوزه مخابرات و استفاده از ظرفیت بالای شرکت های دانش بنیان در رشد و توسعه صنعت ارتباطات کشور به امضا رسید.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام، در این تفاهم نامه که به امضای مهندس سلطانی ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و محمد حسین ایمانی خوشخو، مدیر پارک فناوری نرم جهاد دانشگاهی رسید، زمینه ی مشترک همکاری دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفته است و تفاهم نامه بین مخابرات و جهاد دانشگاهی امضا شد.
مهندس سلطانی با بیان اینکه از برگزاری تلکام بیست و چهارم خرسند هستیم اظهار داشت: با ارائه خطوط پرسرعت ناشی از اجرای پروژه زیرساختی نجما، مرحله بعد را با کار مطالعاتی و آینده پژوهی شروع کرده ایم.
وی افزود: با توجه به برنامه کلان دولت و برنامه هفتم، نهضت جهادی توسعه دیجیتال را شروع کرده ایم و اکنون با جهاد دانشگاهی که ذاتا کار جهادی دارد، تفاهم نامه ای را امضا می کنیم که زیرسخت های لازم برای ارائه سرویس به فناوری نرم پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی ارائه دهند.
مهندس سلطانی گفت: این فناوری ها و عرضه آن، دو سر برد برای هر دو مجموعه است و ثمرات آن در تلکام آینده دیده خواهد شد.
مدیر پارک فناوری نرم جهاد دانشگاهی اذعان داشت: پارک فناوری در راستای توسعه ارتباطات با شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور زیرساختی با پشتوانه علمی و فنی بیشتر شرکت های همکار پارک فناوری را در جهت توسعه صنعت به کار گیرد.
وی افزود: شرکت های مستقر در پارک از توانمندی تخصصی مخابرات استفاده می کنند و در مقابل می توانند نیازهای مختلف مخابرات را در حوزه صنایع دانش بنیان محقق سازند. 

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات