مدیر عامل شرکت مخابرات ایران:

آینده صنعت تلکام با استفاده از زیرساخت پایدار مخابرات رقم می خورد

مهندس سلطانی در گفتگو با اتاق خبر ستاد خبری نمایشگاه تلکام با بیان اینکه نقاط حرکت تمام شرکت های دانش بنیان استفاده از زیرساخت پایدار و مطمئن مخابرات است بیان کرد: آینده صنعت تلکام کشور وابسته به توسعه امکانات زیرساختی مانند فیبر نوری و اینترنت اشیا است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری مخابرات در تلکام ۲۰۲۳، مهندس سلطانی در این گفتگو به همراه مهندس انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات انجام شده است اظهار داشت: باید تولید ناخالص را در حوزه اقتصاد دیجیتال از وضعیت فعلی تغییر داده وآن را به میانگین جهانی و حتی بالاتر برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ایران به عنوان یک حامی خوب و همیشگی، سیستم درآمدزدایی برای شرکت های دانش بنیان ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این زمینه افزود: با تحولات انجام شده در شرکت مخابرات ایران از دو سال پیش تا کنون همکاری های گسترده ای با مجموعه های دانش بنیان داشته ایم که بخشی از نمای بیرونی آن و سرویس های مبتنی بر فناوری های نوین در نمایشگاه امسال به مخاطبان عرضه می شود.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3

عکس های خبر

نظرات