استفاده از سرویس پیش پرداخت برای تسویه مبلغ صورتحساب به روز تلفن ثابت

سرویس پیش پرداخت صورتحساب ، در سامانه مخابرات من با امکان تسویه مبلغ به روز قبوض تلفن ثابت، در اختیار مشتریان تلفن ثابت قرار گرفته و قابل بهره برداری برای تمام مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در صورت واریز وجه توسط مشترکین در این سرویس، ضمن به روزرسانی مبلغ قبوض، باقیمانده وجه در ردیف بستانکار ، واقع در زبانه میان دوره سامانه مخابرات من برای مشتریان قابل مشاهده است.

مشتریان می توانند برای استفاده از این امکان با ثبت نام و ورود به سامانه مخابرات من، سرویس پیش پرداخت صورتحساب خود را پرداخت کرده و از مزایای آن استفاده کنند.

همچنین، شهروندان می‌توانند به منظور جلوگیری از قطع ارتباط تلفنی و با عنایت به لزوم پرداخت صورتحساب قبوض تلفن ثابت در پایان هر ماه و یا پرداخت قبض به روز، طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب پایان دوره و یا به روز تلفن ثابت خود اقدام کنند که تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰، استفاده از وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی tci.ir بخش مخابرات من و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، بهترین روش های پرداخت سریع و مطمئن قبوض تلفن ثابت به روز و پایان دوره است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات