بیستمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی و امنیتی (ایپاس) باحضور شرکت مخابرات ایران آغاز به کار کرد

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) با حضور محصولات مرتبط شرکت مخابرات ایران در حوزه امنیت و نظارت تصویری و تولیدات مختلف شرکت های داخلی و خارجی در حوزه انتظامی، امنیتی و فناوری، صبح امروز دوشنبه ۲۴ مهر آغاز به کار کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این دوره نمایشگاه ایپاس که از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ادامه خواهد داشت میزبان بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینه تولیدات تجهیزات پلیسی ،ایمنی و امنیتی است. حضور ۳۵ برند و شرکت از ۱۶ کشور از ویژگی‌های دیگر این دوره از نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی ( ایپاس ) است.

۲۰ رده پلیس نیز در نمایشگاه با خدمات و دستاوردهای خود حاضر هستند و فعالیت خود در حوزه امنیتی را نمایش خواهند داد.۶٠٠ محصول در این دوره نمایشگاهی در معرض بازدید عموم مردم و مجموعه‌های تخصصی قرار خواهد گرفت که از این تعداد ۲۵ درصد مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع و با حضور ۶۰ برند برگزار شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در افتتاحیه این مراسم که با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزارشد، به نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تمامی توطئه دشمنان به جهت مردم بصیر و رهبر هوشمند و ارتباط ناگسستنی بین ملت و رهبری شاهد خنثی کردن توطئه ها و فتنه ها هستیم که ماحصل آن امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی اظهارداشت: در جمهوری اسلامی علی رغم فشارهای تحریمی در چهار دهه گذشته شاهد دستاوردهای بی نظیر در حوزه امنیت هستیم که آن را حاصل تحریم می دانیم که ناشی از تلاش نخبگان و جوانان ما است.

سردار رضایی اضافه کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال حاضر در پلیس هویت و جایگاه ویژه‌ای در چرخه نظم و امنیت دارند. همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی، پلیس، بسترساز شرکت های دانش‌بنیان در حوزه امنیتی و ایمنی برای تجاری سازی و صادرات محصولات است.

شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه با ارائه آخرین فناوری ها در حوزه نظارت تصویری و سیستم های امنیت مخابراتی خصوصی و عمومی مانند سرویس هوبان و همچنین ارائه سرویس نورونتا، سرویس تانوما و خدمات پرسرعت مبتنی بر دسترسی فیبرنوری که تضمین کننده امنیت تبادل اطلاعات است، در نمایشگاه حضور فعال دارد.

ویژگی مهم سرویس های مخابرات در نمایشگاه ایپاس بروز رسانی و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات ایمنی و امنیتی است.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس از امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و تا ۲۷ مهرماه ادامه دارد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
4

عکس های خبر

نظرات