رئیس جمهور بیمارستان ۱۸۴ تخت‌خوابی فسا را افتتاح کرد

بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی فسا به صورت ویدئوکنفرانسی از سوی آیت الله رییسی رئیس جمهور افتتاح شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس:  فرماندار ویژه فسا در مراسم افتتاح درباره بیمارستان ۱۸۴ تخت‌خوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان با زیر بنای ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

محمدصادق صفرپور افزود: این بیمارستان شامل ساختمان اصلی به متراژ ۷۰۰ متر، ساختمان جنبی در ۴ طبقه و با ۶ اتاق عمل و سایر بخش های درمانی است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شد و برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

فرماندار ویژه فسا اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین و کار آمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعه کنندگان است .

رئیس جمهور بیمارستان ۱۸۴ تخت‌خوابی فسا را افتتاح کرد

فرماندار فسا اضافه کرد: علاوه بر این فاز نخست ساختمان دیالیز مرکزی فسا با مشارکت خیرین سلامت و بنیاد علوی با ۲۰ تخت و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی سلامت‌کده طب ایرانی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی معاونت بهداشتی با اعتبار ۷۰۰میلیارد ریال و ۲ پایگاه اورژانس در روستاهای فدشکویه و دشت خانگلی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های بخش درمان و بهداشتی فسا بود که از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.


برچسب ها :
 
از   1   رای
4

عکس های خبر

نظرات