بازگشت ۲ هزار کارخانه راکد به مدار تولید بیانگر عزم دولت برای رونق اشتغال است

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت گفت: بازگشت ۲ هزار واحد کارخانه سراسر کشور در دولت سیزدهم به چرخه تولید بیانگر عزمی برای رونق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حجت الاسلام و المسلمین دولابی روز جمعه در جمع روحانیون شیعه و سنی شهرستان لارستان افزود:در دوران فعالیت دولت سیزدهم علاوه بر فعال کردن این تعداد کارخانه تعطیل واحدهای جدیدی وارد مدار بهره برداری شده است.

وی بیان کرد:تلاش ها در سفرهای استانی دولت در راستای حل مشکل معیشتی مردم است.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت تصریح کرد: نرخ بیکاری در سال جاری به ۸/۲ رسیده شاخصی که در طول هفده سال اخیر بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین دولابی عنوان کرد: همچنین در دوران فعالیت دولت سیزدهم تورم از ۶۰ درصد به ۴۵ درصد رسید.

وی خاطرنشان کرد:این نرخ اگرچه بالاست اما اقدام های انجام شده در این خصوص ارزشمند است.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت ابراز کرد:دولت سیزدهم فروش نفت را به ۲میلیون بشکه رسانده که این امر برکات زیادی به دنبال داشته است،

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت خاطرنشان کرد: اکنون اولویت اول کشور، اقتصاد، مهار تورم و رشد تولید است،

وی تاکید کرد:امروز تلاش دولت برای برطرف کردن حل مشکلات اقتصادی است و به موازات آن فعالیت ها در عرصه فرهنگی هم پیش می رود.

شرکت کنندگان در این همایش در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین شعار دادند و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس هستند.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات