امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران

تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران با هدف ارائه خدمات ارتباطی مناسب جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و پوشش لازم جهت حوزه‌های اخذ رای امضا شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، تفاهم نامه همکاری ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و به منظور ارائه خدمات بهینه ارتباطی در برگزاری انتخابات و پوشش حوزه های اخذ رای، سه شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ به امضای مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رییس ستادانتخابات کشور رسید. این توافقنامه مابین شرکت مخابرات ایران به نمایندگی مهندس مجید سلطانی و ستاد انتخابات کشور به نمایندگی آقای سید محمدتقی شاهچراغی و با حضور مدیران ارشد ستادانتخابات کشور و جمعی ازمعاونین و مدیران ارشد حوزه ستادی شرکت مخابرات با هدف افزایش هم افزایی های سیستمی و استفاده از زیرساخت گسترده شرکت مخابرات به منظور اجرای بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری منعقد گردید.

بر اساس این تفاهمنامه، اتصال کلیه شعب اخذ رای ) شامل مساجد، مدارس و پایگاهها ) به شبکه فیبر نوری و ایجاد زیر ساختهای خدمات جامع و یکپارچه نظارت تصویری مورد توافق قرار گرفت.

فاز بندی شعبات اخذ رای جهت اتصال به شبکه فیبر نوری طی زمان بندی مشخص، توافق بعدی طرفین در برگزاری امن و بهینه انتخابات بود.
ستاد انتخابات کشور نیز ضمن احصا نیازهای خود در موضوع انتخابات در حوزه ارتباطات مخابراتی،آمادگی همه جانبه خود را برای صدور کلیه مجوزهای حفاری لازم، رفع موانع و همچنین هماهنگی حداکثری نهادهای ذیربط از جمله فرمانداری ها،بخشداری ها و شهرداریها با مجموعه مخابرات اعلام کرد.

همچنین، تامین تجهیزات انتهایی توسط ستادانتخابات و تامین و اجرا و نگهداری فیبر نوری برای اتصال واحدها توسط مخابرات از مفاد مهم این تفاهمنامه است.مهندس سلطانی در این مراسم با بیان اینکه مخابرات همواره با یک حمیت ملی و نگاه حاکمیتی به موضوع انتخابات توجه کرده است، گفت: لازم است قرارگاه عملیاتی مشترک بین دوطرف جهت افزایش همکاری و هم افزایی ها تشکیل شده و به صورت عملی در چندماه آینده به حداکثر همکاری برسیم.

آقای شاهچراغی نیز با تقدیر از روحیه کار جهادی در مخابرات و اثربخشی ملی آن گفت: در مورد موضوع اجرایی شدن، هر چه سریع تر تفاهمنامه باید در جزئیات و کلیات به مرحله عملیاتی و تعیین نتایج منجر شود.وی افزود: مجموعه وزارت کشور نیز آمادگی دارد به عنوان مجری برگزاری انتخابات در بخش های لازم عملیات اجرایی مخابرات در حوزه های توسعه فیبرنوری و همکاری شهرداری ها را تسهیل نماید. 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات