کنارگذر جنوبی سلمان فارسی هفتم مرداد بازگشایی می‌شود

سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که کنارگذر جنوبی پل سلمان فارسی که برای تعریض این پل مسدود شده بود، شنبه هفتم مرداد بازگشایی خواهد شد.  

پایگاه خبری مطبوعات فارس: علی‌حسین عباسی جمعه ششم مرداد در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه عملیات تعریض پل سلمان فارسی مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد، گفت: آخرین مرحله بتن‌ریزی این پروژه در عرشه‌های شمالغرب و شرق هم با موفقیت انجام شده است.

او با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان این سازمان در پیشبرد پروژه و نقش ارزنده آن در تسهیل ترددها، از شهروندان به لحاظ تحمل و بردباری در برابر مشکلاتی که اجرای این پروژه برای آنان ایجاد کرده بود، صمیمانه پوزش خواست و قدردانی کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام مراحل اجرایی، عملیات بازگشایی مسیر کنارگذر جنوبی پل سلمان فارسی در روز شنبه مورخ هفتم مردادماه انجام خواهد شد و مشکلات ترافیکی این محور تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

سرپرست سازمان‌ عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اظهار امیدواری نسبت به تکمیل این پروژه زودتر از موعد مقرر، گفت: بنا بر تاکید شهردار و شورای شهر شیراز، نوبت شب این پروژه نیز فعال شده است.

عباسی با بیان اینکه باقیمانده پروژه تعریض پل سلمان فارسی شامل پیاده راه‌ها، گاردریل، تک لبه و... در حال انجام است، گفت: عملیات تعریض پل سلمان فارسی رکورد بزرگی برای کلان‌شهر شیراز در اجرای پروژه های عمرانی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات