برگزاری همایش استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات در منطقه البرز

همایش یک روزه استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات با هدف تقویت ایده ها و روش‌های جدید ، نوآورانه و خلاقانه در توسعه کسب و کارها وهمچنین حمایت از استارت آپ ها به عنوان بستر توسعه کارآفرینی نوین در راستای رونق و جهش تولید در سال “مهار تورم و رشد تولید ” با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ،معاونین ،مدیران ارشد و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران ۲۶ تیر ۱۴۰۲ در منطقه مخابراتی البرز برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت نقش شرکت های بزرگ در موفقیت شرکت های کوچک گفت : شرکت های بزرگ که توسعه محور هستند اگر موفق شوند می توانند شرکت های کوچک را حمایت کرده تا آنان نیز به موفقیت دست یابند .

به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب درهمایش یک روزه استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ،معاونین ،مدیران ارشد و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران برگزارشد ‌گفت: شرکت های بزرگ در دنیا محور توسعه هستند به شرطی حمایت شوند و همکاری و تعامل با شرکت های نوآورانه را دنبال کنند.

وی با تاکید بر نقش دولت در تصمیم های خصوصی سازی ، آزاد سازی عمومی سازی و مقررات گذاری گفت: با ورود انقلاب صنعتی چهارم خصوصی سازی شرکت بزرگ با حمایت های خوبی روبرو نشد و این عرصه سیاست های مدونی وجود نداشت اما اکنون جامعه به بلوغ رسیده تا بتواند این منشور را به خوبی اجرایی و پیاده سازی کند.

معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات با بیان اینکه سیاست های راهبردی شرکت مخابرات ایران بر مبنا شش اصل است که از بین این اصول توجه به شرکای تجاری و ورود به سرویس های دیجیتال در اولویت قرار دارد گفت: در بحث همکاری با شرکای تجاری بزرگ و کوچک مصمم هستیم این همکاری را به جد دنبال کنیم و در برنامه ریزی ها در نظر داریم ۲ هزار شریک تجاری داشته باشیم و از توان و قابلیت های آنان استفاده کنیم تا به نتایج مطلوب در اینزمینه دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه مخابرات ایران با حمایت از شرکت های کوچک استارتآپ و ودانش بنیان می تواند با محصولات جدید به بازارهای جدید راه پیدا کند افزود: این شرکت آمادگی دارد با شرکت های کوچک و انش بنیانی مشارکت و حمایت کرده و از ایده های آنان استفاده کند

امیدواریم برنامه امروز در مخابرات منطقه البرز شروع خوبی باشد برای حمایت از شرکت کوچک و نوآورانه و نتیجه آن موجب توسعه ارتباطات در کشور باشد.

دکتر باقری : اولویت حمایت شرکت مخابرات از استارت آپ ها باعرق ملی

در این همایش همچنین دکتر باقری مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران ، شبکه سازی، فرصت یابی، فرصت کاویی برای ایجاد شرایط مطلوب ارایه سرویس ها توسط شرکت های کوچک نوآورانه را از جمله فعالیت ها ی شرکت مخابرات برای توسعه دانست و گفت: این شرکت آمادگی دارد و باعرق ملی با تمامی شرکت رقیب همکاری کند تا به نتایج مطلوب دسترسی یابد.

وی با بیان اینکه همایش امروز با عنوان استارت آپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات در منطقه البرز ، نخستین همایش با هدف تقویت ایده ها و روش جدید نوآورانه و خلاقانه در توسعه کسب و کار ها و همچنین حمایت از استارت آپ هاست گفت: شرکت مخابرات ایران جریان انقلاب صنعتی چهارم با هدف رشد صنعت ICT در کشور دنبال می کند و یکی از دغدغه های اصلی این شرکت است.

مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه اکنون شرکت مخابرات ایران در انقلاب چهارم صنعتی قرار دارد گفت: ICT در کشور با خلاء حاکمیتی روبروست و فعالان این صنعت رشد چندانی ندارند.

وی افزود: شرکت مخابرات برای پیشرفت و توسعه انقلاب چهارم صنعتی سه راهبرد جریان سازی، رویداد های مخابراتی و ایجاد فضای نوپای را ابلاغ کرد تا موجب رشد صنعت ارتباطات شود.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران :

اولویت سازمان ، حمایت از صنایع کوچک ، خرد و متوسط در کشور است

طهمورث لاهوتی اشکوری، نیزدرهمایش استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران در منطقه البرز مهم ترین برنامه این سازمان را حمایت از صنایع کوچک ، خرد و متوسط در کشور اعلام کرد و گفت: رسالت عمده در حمایت از صنایع کوچک، ارائه خدمات مشاوره برای پیوند بین سرمایه گذار و صاحبان ایده است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر برنامه های سازمان، اذعان داشت: افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور با تاکید بر توسعه صنایع کوچک، توسعه و تکمیل تمامی زیر ساخت های مورد نیاز و بهبود فضای کسب وکار صنایع کوچک کشور به عنوان عامل اثر گذار برای تبدیل ایده های فناورانه و از اهم برنامه های سازمان است.

لاهوتی اشکوری گفت: ۹۴ درصد از صنایع کشور در زمره صنایع کوچک و خرد با نیروی انسانی کمتر از صد نفر هستند که توجه به آن ها جزو اولویت ها ی سازمان است.

وی اظهار داشت: لازم است صنایع خرد و کوچک و متوسط بر اساس ساختارموجود، در موضوع حمایتی در بخش توسعه فناوری ، خدمات دریافت کنند و همچنین به لحاظ ساختار غیر قابل پیش بینی مالی نیز، در قالب خدمات مشاوره ای از حمایت لازم برخوردارشوند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران با ارزشمند شمردن برگزاری رویدادهای استارت آپ در ایران، با عنوان حمایت از این گروه صنعتی خاطر نشان کرد: فراهم کردن زمینه های لازم برای به هم رساندن سرمایه گذار و صاحبان ایده فرصت بزرگی در توسعه فناوری تلقی می شود و برگزاری این نشست ها، زمان و شرایط این اتصال را فراهم می کند.

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری نشست های B2B گفت: از صاحبان ایده دعوت می شود به عنوان ایده پرداز در این نشست ها حاضر شوند تا بتوانند از حمایت لازم سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران، برخوردار و از این فرصتی که بین فناوران و کارگزارن ایجاد شده است در بخش های گوناگون خدمات دریافت کنند.

در این همایش یک روزه که با هدف تقویت ایده ها و روش‌های جدید ، نوآورانه و خلاقانه در توسعه کسب و کارها وهمچنین حمایت از استارت آپ ها به عنوان بستر توسعه کارآفرینی نوین در راستای رونق و جهش تولید در سال “مهار تورم و رشد تولید ” با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ،معاونین ،مدیران ارشد و معاون صنایع کوچک سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد ‌، ۱۰ مقاله ارائه شده برتر توسط شرکت‌های استارت آپی در حوزه های شبکه نسل پنجم ، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا (lot) ، Big data ، خودروهای متصل به شبکه هوشمند مورد بررسی قرار گرفت و سه مقاله با عناوین سامانه مخابرات ابری هوشمند ، اتورو و هوریتا به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند. 

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات