استان البرز با بیشترین پارک علمی و فناوری دبیرخانه دائمی مخابرات در حوزه انقلاب صنعتی چهارم انتخاب شد

مدیر منطقه البرز گفت : استان البرز با بیشترین پارک علمی و فناوری و درصد واحدهای دانش بنیان به عنوان دبیرخانه دائمی شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم انتخاب شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و مسول دبیرخانه دائمی مخابرات در حوزه انقلاب صنعتی چهارم درهمایش استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب و خیر مقدم و تشکر از همه شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت : شرکت های دانش بنیان با تحول در عرصه علم و دانش و کشف یافته ها و نتایج جدید اقتصادی در رشد و توسعه مناطق مختلف تاثیر زیادی دارند.

وی در همین راستا افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی قبل در دیدار با نخبگان و فعالان شرکت های دانش بنیان بر اهمیت نقش این شرکت ها در رونق اقتصادی و رشد تولید تاکید و آنها را موثرترین مولفه های تحقق پایدار اقتصاد توصیف کردند.

بیان افزود : شرکت های دانش بنیان با توجه به ظرفیت هایی نظیر اقتصاد مبتنی بر دانش بومی و اتکاء به توان علمی و پژوهشی داخلی از ارکان بسترساز توسعه در چارچوب اقتصاد مقاومتی به شمار می روند.

مسول دبیرخانه دائمی شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم ، ماموریت این دبیر خانه را، طراحی و تدوین سیاست‌های اجرایی و عملیاتی در حوزه انقلاب صنعتی چهارم ، ایجاد شبکه هم‌افزایی و هم‌آفرینی با مشارکت مجامع علمی، دانش‌بنیان، نوپا و صنعتی اعلام کرد و افزود: طراحی زیست‌بوم انقلاب صنعتی چهارم با بهره‌گیری از ظرفیت بازیگران این حوزه ، زمینه‌سازی برای ایجاد یک نشان تجاری فراملی و انتشار گزارش دوره‌ای از میزان پیشرفت انقلاب صنعتی چهارم به سهامداران و ذینفعان دانست . 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات