مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

متاسفانه، شرکت مخابرات به تنهایی پاسخگوی هزینه‌های حوادث غیر مترقبه است

مهندس سلطانی در مراسم افتتاح فیبرنوری شهر رودهن گفت: شرکت مخابرات در برابر خسارت های ناشی از سیل و سرقت تجهیزات، هیچ حمایتی از سوی دولت نمی شود و هزینه های وارد شده را به تنهایی بر دوش می کشد، تا ارتباطات مورد نیاز مردم وصل و پایدار باقی بماند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس سلطانی در آیین بهره برداری و افتتاح پروژه فیبرنوری مخابرات منطقه تهران در شهر رودهن، با اشاره به سرقت تجهیزات مخابراتی و وقوع حوادثی همچون سیل که موجب تخریب زیرساخت های مخابراتی می شود، گفت: در سیل اخیر چالوس خسارت زیادی به تجهیزات مخابراتی وارد شد و نیروهای خدوم مخابرات در زمره نخستین کسانی بودند که برای برقراری ارتباطات قطع شده، وارد میدان شدند و نسبت به بازسازی و ترمیم شبکه مناطق آسیب دیده اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ موارد سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی در کشور افزایش چشمگیری داشت و از این طریق، ۱۵ هزار میلیارد ریال خسارت به شرکت مخابرات ایران وارد شد که دولت هیچگونه کمک و حمایتی نکرد.

مهندس سلطانی خاطرنشان ساخت: با این وجود شرکت مخابرات ایران‌ با تحمل هزینه های زیادی نسبت به جبران خسارات وارده و ترمیم و بازسازی شبکه اقدام کرده است تا ارتباط تلفنی و اینترنت هموطنان، پایدار و برقرار باقی بماند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات