کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پروژه مردمی نذر علمی مشارکت کردند

کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اقدامی خداپسندانه با تخصیص مبلغی، پروژه نذر علمی را کلید زدند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ۳۵۰۰ تن از کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اختصاص مبلغ ۱۰ میلیون ریال، در پروژه نذر علمی این بانک مشارکت کردند.
نذر علمی فرآیندی است که طی آن مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به دریافت وام از این بانک اقدام کرده و آن وام به حساب بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) واریز می‌شود تا این بنیاد قادر باشد به حمایت‌های روزافزون خود از ترویج علم و دانشمندان جهان اسلام ادامه دهد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان اصلی‌ترین متولی قرض‌الحسنه در کشور، در کنار فعالیت‌های مالی، وظیفه‌ای اجتماعی نیز برای خود قائل است. فعالیت‌های گسترده این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی که برخی از آن‌ها، مانند صرف وجه التزام برای کارهای عام‌المنفعه، برای نخستین بار در کشور توسط این بانک اجرا شده، گواهی بر این موضوع است. اکنون نیز این بانک سعی کرده پیشگام حمایت از ترویج علم و فناوری در جامعه باشد و به همین علت طرح نذر علمی را کلید زده است.
بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی و همچنین بزرگ‌ترین بنیاد علم و فناوری کشور در حوزه‌های مختلفی از توسعه علم و فناوری حمایت می‌کند. این بنیاد در بعد دانش‌آموزی، دانشجویی و حمایت از دانشمندان برتر جهان اسلام فعالیت می‌کند. هم جایزه علمی اعطا می‌کند و هم در توسعه علم و فناوری فعال است. اتکای این بنیاد به توان مردمی است و به هیچ عنوان از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.
هر یک از افراد جامعه می‌توانند از یک تا ۳۰۰ میلیون تومان که سقف وام قرض‌الحسنه در سال ۱۴۰۲ است، وام بگیرند. این وام به حساب بنیاد مصطفی (ص) منتقل می‌شود و فرد اقساط آن را به بانک می‌پردازد. برای دریافت این وام نیازی به ایجاد معدل حساب نیست و اقساط آن از ۶ تا ۴۸ ماه است. کارمزد وام یاد شده نیز صفر درصد است. گفتنی است برای دریافت این وام نیازی به ارائه ضامن نیز وجود ندارد.
نذر علمی یکی از طرح‌های دائمی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک در سراسر کشور، نسبت به دریافت این وام اقدام کرده و بخشی از درآمد خود را در چارچوب طرح نذر علمی، صرف حمایت از رشد علم و فناوری در کشور کنید. شماره حساب ۳۰۰۳-۷۱۰-۱۴۰۲۷۸۴۷-۱ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) آماده دریافت منابع شما برای پروژه مردمی نذر علمی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات