مزایده املاک مازاد شرکت مخابرات ایران برگزار می شود

شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد مخابرات در قالب مزایده سراسری الف-۱۴۰۲ اقدام کند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با عنایت به برنامه ریزی انجام شده در خصوص آغاز فرایند برگزاری مزایده سراسری الف -۱۴۰۲ در روزهای پیش رو، به اطلاع عموم مشتریان و ذی نغعان می رساند ، مزایده فوق الذکر ، بابت برگزاری ” مزایده الف-۱۴۰۲ و فروش املاک غیرمولد شرکت مخابرات ” با هدف تکمیل نقدینگی برای تامین و پرداخت مطالبات بازنشستگان، پیشرفت طرح نجما و توسعه شبکه مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار می شود.

گفتنی است این مزایده بر اساس مصوبه هیات مدیره نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد و غیر مولد در سراسر کشور با عنوان ، مزایده سراسری املاک الف-۱۴۰۲ برگزار می شود.

گفتنی است مشتریان املاک و ذی نفعان مزایده، جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و شرکت در مزایده بر طبق زمان بندی مقابل عمل کنند: فروش اسناد مزایده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ الی ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ، مهلت تحویل پاکت ها تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ و بازگشایی پاکت ها تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۰ صبح است.

همچنین، تمام مخاطبان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه نهایی شرکت مخابرات ایران در مورد مزایده سال ۱۴۰۲ که اینجا منتشر می شود، به طور دقیق و کامل توجه کنند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات