صعود ایران به فینال غرب آسیا در ضیافت پنالتی‌ها

تیم فوتبال امید ایران با پیروزی نفس‌گیر در ضربات پنالتی مقابل اردن موفق شد به فینال رقابت‌های غرب آسیا صعود کند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، تیم فوتبال امید ایران پس از صدرنشینی در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا با کسب ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فلسطین، امشب در نیمه نهایی این مسابقات به مصاف تیم امید اردن رفت.

همانگونه که انتظار می‌رفت تیم ایران برای رسیدن به فینال غرب آسیا تمام نفرات اصلی خود پا به زمین مسابقه گذاشت و رضا عنایتی ریسک نکرد.

ملی‌پوشان جوان ایران نیمه اول را هجومی شروع و چند موقعیت خطرناک رو ی دروازه حریف خلق کردند اما هیچ‌کدام از آنها تبدیل به گل نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی پایاپایی را را از هر دو تیم شاهد بودیم و بازی بیشتر در میانه‌های زمین جریان داشت. ایران برای خلق موقعیت حملات پراکنده‌ای را انجام داد اما باز در امر گلزنی ناکام بود تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

با توجه به قوانین مسابقالت بازی پس از تساوی در ۹۰ دقیقه وقت‌‎های قانونی به ضربات پنالتی کشیده شد تا سرنوشت فینالیست مشخص شود.

در نهایت تیم امید ایران با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی موفق شد رقیب سرسخت خود را شکست دهد.

یاسین سلمانی، علیرضا باویه، محمد قربانی ضربات خود را گل کردند و امین حزباوی پنالتی خود را از دست داد.

محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان جوان ایران ستاره امیدها در این مسابقه بود که توانست دو ضربه پنالتی اردن را مهار کند.

تیم امید ایران در فینال غرب آسیا با برنده دیدار عمان و عراق که تا دقایقی دیگر به میدان خواهند رفت، روبه‌رو خواهد شد.

ترکیب ایران

محمدرضا خالدآبادی، یاسین سلمانی، سامان تورانیان(آریا یوسفی) سامان فلاح، محمد امین حزباوی، احمد شریعت زاده(مهدی هاشم‌نژاد)، سید آریا برزگر، امیر جعفری(محمد مهدی احمدی) سعید ایرانخواه(حسین گودرزی) محمد قربانی، محمدحسین اسلامی(_ علیرضا باویه)

ترکیب اردن

احمد جویدی، لیث ابورحل(جاموس) محمد ابوالنادی، عرفات حاج ابراهیم، مهند الارامشاه(بشار الدیابات) مهند ابوطاها، سیف درویش، محمد ابوهزیم، امین شهانینه، رزیق بنی هانی(علی عزیزه) و فیصل ابوشناب

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات