در صورت ادامه ناآرامی ها در ترکیه

فینال لیگ قهرمانان اروپا از استانبول گرفته می شود

دیلی میل به نقل از منابعی در لیگ قهرمانان اروپا (EUFA) گزارش داد که فینال این لیگ ممکن است به دلیل ناآرامی‌های مدنی پیش بینی شده پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از استانبول به ورزشگاهی در لیسبون، پرتغال منتقل شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایسنا، این روزنامه همچنین نوشت، فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار است در استادیوم المپیک آتاتورک در استانبول ۱۰ ژوئن برگزار شود و انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه هم ۱۴ مه ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و اگر که کاندیداها نتوانند ۵۰ درصد آرا را کسب کنند، احتمالا دور دوم آن نیز ۲۸ مه است.

بر اساس گزارش دیلی میل، لیگ قهرمانان اروپا در بیانیه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال پرتغال درباره تغییر مکان احتمالی بازی‌ها به لیسبون در صورت بروز ناآرامی‌ها در استانبول پس از انتخابات ترکیه گفته است.

لیگ قهرمانان اروپا قبلا دو بار در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در مکان برگزاری مسابقات تغییر ایجاد کرده و برای همین بابت این مساله و تغییر مکان بازی‌های نهایی از استانبول بی میل نیست.

به گفته منابع آگاه، در حال حاضر برنامه ای برای تغییر مکان کنونی بازی‌ها از استانبول وجود ندارد اما لیگ قهرمانان اروپا شاید مجبور شود برای تضمین امنیت طرفداران تصمیم لحظه آخری بگیرد.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3

عکس های خبر

نظرات