۱۰۰ هزار خانه روستایی فارس در انتظار بیمه رایگان حوادث

مدیر کل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری فارس گفت: با پیگیری‌های استاندار فارس و حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۱۰۰ هزار منزل مسکونی روستایی غیرمقاوم در این استان تحت پوشش بیمه رایگان حوادث بنیاد برکت قرار می گیرد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حامد رستمی روز سه شنبه با تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: خانه های مذکور بر اساس با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد برکت و استانداری فارس به منظور اجرای سیاست‌های حمایتی و گسترش خدمات بیمه‌ای در مناطق محروم و کمتر توسعه ‌یافته بویژه روستاها بیمه حوادث می‌شوند.
وی ادامه داد: هر سال در استان شاهد بروز حوادث و بلایای طبیعی هستیم و خانه‌های روستایی که عموما با معماری سنتی ساخته شده و استحکام لازم را ندارند در نتیجه این حوادث بیشترین آسیب را می‌بینند و این آسیب ها اگر با محرومیت منطقه همراه باشد مشکلات و آسیب ها را دو چندان می کند.
او اظهار داشت: بر همین اساس، تدبیری اندیشیده شده تا با همکاری بنیاد برکت فاز جدیدی از بیمه رایگان خانه‌های روستایی انجام شود تا چنانچه شاهد بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در این مناطق بودیم خسارت وارد شده دور از دغدغه جبران و پرداخت شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات