همایش نوآوری در حوزه زیرساخت مخابراتی و آی سی تی فردا ۱۴ اسفندماه برگزار می شود

همایش نوآوری در حوزه زیرساخت مخابراتی و آی سی تی با هدف افزایش تعامل سازمانی شرکت مخابرات ایران با شبکه استارتاپی و نوآوری کشور، یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن همایش هم آوا برگزار می شود.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محورهای اصلی و سخنرانی های رویداد شامل مخابرات و جایگاه آن در صنعت ارتباطات، بازطراحی کسب و کارها ایجاد مدل های کسب و کار نوین در صنعت ارتباطات و همچنین تحول شرکت مخابرات در جهت حمایت از صنعت آی سی تی است.
بر این اساس در این همایش که در راستای تعامل سازمانی شرکت مخابرات ایران با شبکه استارتاپی و نوآوری و به منظور بررسی جنبه های نوآوری در حوزه زیرساخت مخابراتی و ICT برگزار می شود دو بخش سخنرانی هاای رویداد، و پنل گفت و گوی تخصصی انجام می شود.

مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این همایش موضوعات مهمی مانند تبیین رسالت شرکت مخابرات ایران، ظرفیت ها و توامندی های ایجادشده، و ضرورت همگرایی در این صنعت برای ایجاد ارزش های ملی و منطقه ای را موردبررسی قرار خواهد داد.

همچنین، تبیین مدل های کسب و کار در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تبیین مدل های همکاری مخابرات با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی به همراه تبیین مکانیزم های ارزش گذاری خدمات و مصولات در شرکت های استارتاپیموضع سخنرانی دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران است.

دکتر باقری، مدیرتوسعه کسب و کار شرکت مخابرت ایران در این همایش ؛ تبیین کلان روندها در صنعت ارتباطات، تببین اکوسیستم نوآوری و فناوری در شرکت مخابرات و تبیین سیایت های حمایتی از شرکت های استارتاپی در اکوسیستم شرکت مخابرات را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل تخصصی قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است در پنل گفت و گوی این همایش فرزین فردیس، رییس کمیسیون اقتصاد دیجیتال و نوآوری اتاق بازرگانی، اکبر هاشمی رییس هیات مدیره کارخانه نوآوری، غلامرضا لطیف شبانگاهی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، و رامین نصیری عضو هیات علمی دانشگاه تهران ، حضوردارند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات