دعوای خواهرشوهر و عروس در مرودشت به پلیس فتا کشید

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: فردی که در فضای مجازی متهم به نشر اکاذیب، توهین، تهمت و تهدید علیه زن برادر خود کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، سرهنگ فرشید زینلی در این باره گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی در شبکه اجتماعی، پیگیری موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.
سرهنگ زینلی ادامه داد: پس از حضور متهمه در پلیس فتا، طی تحقیقات مقدماتی، در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه بود که در ادامه با روبرو شدن با اسناد و مدارک، به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار ندامت کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم خانمی ۵۵ ساله بود و انگیزه خود را انتقام جویی از زن برادر خود اعلام کرد،گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی تحویل داده شد.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت هشدار داد: یکی از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد هتک حیثیت و انتشار تصاویر شخصی و خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد، همچنین شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات