برخورد خودرو با موتورسیکلت در محورهای فارس ۲کشته بر جای گذاشت

=گفت: بر اثر برخورد سواری ال۹۰ با یک دستگاه موتورسیکلت، راکب و ترک‌نشین بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ عبدالهاشم دهقانی روز شنبه در این باره گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی "فیروزآباد- شیراز"، مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند سواری ال۹۰ با یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده فوت کردند، گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را توجه نکردن به جلو از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس عنوان کرد: استفاده از کلاه ایمنی نقشی گسترده در پیشگیری از تلفات جانی در هنگام تصادف دارد.

کشف سوخت قاچاق از سواری شوتی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوهچنار هم از کشف ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از سواری پژو شوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی دراین باره گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو شوتی حامل بار مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به صورت ماهرانه درون مشک‌های مخصوص پلاستیکی در صندلی عقب خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات