نتایج رقابت‌های المپیاد ورزشی سازمان تامین اجتماعی در شیراز

رقابت‌های المپیاد ورزشی مردان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی کشور با تعیین نفرات برتر در شیراز پایان یافت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دراین دوره از پیکارها که روز دوشنبه پایان یافت، ۲۵۰ نفر از استان های کشور شرکت داشتند و در ۶ رشته با هم به رقابت پرداختند.
در رشته فوتبال روی میز، اصغر نعمتی از غرب تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، احمدعلی ضابط پور از مازندران و حمید انصاری از زنجان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در رشته دارت نیز عظیم عارفانی از گیلان، محمد منصوری از خوزستان و صمد شعبانی از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته شطرنج هم جمشید رحمانی از غرب تهران قهرمان شد، عبدالحسین مهدی زاده از مازندران سکوی دوم به خود اختصاص داد و فریدون ایمانی از گیلان هم عنوان سوم را کسب کرد.

در رشته تیراندازی، صلاح سرایوند ازهمدان نشان طلا گرفت، حسن نونهالی شجاعی از آذربایجان شرقی مدال نقره بر گردن آویخت و امیرمراد زاده از البرز هم نشان برنزکسب کرد.

همچنین در رشته شنا و رده سنی ٥٠تا ٦٠ سال، سید هادی هاشمی از سیستان و بلوچستان به مقام نخست رسید ، هادی کلاهچی از همدان و جلال پای بست از شرق تهران هم به ترتیب دوم وسوم شدند . ‌در رده سنی ٦١ تا ٧٠ سال محمد جواد رضایی قهرمان شد، علی اکبر احسانی ازغرب تهران به مقام نایب قهرمانی دست یافت و جبار ملول از کرمانشاه هم سوم شد و در رده سنی ۷۱ سال به بالا، احمد رمزی فراز توابع تهران، محمود استواری از گیلان و محمد جواد حیدری از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته پینگ پنگ در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال اصغر قاسم پوراز آذربایجان غربی، مهدی حسینی از مرکزی و محمد رضا ناصری از خراسان شمالی به ترتیب اول تا سوم شدند در رده سنی ۷۱ به بالا جواد واعظ نائینی از تهران نشان طلا گرفت،‌ موسی احمدی خطیر از مازندران مدال نقره از آن خود کرد و سید غلام موسویان از غرب تهران هم به مدال برنز دست یافت، در رده سنی ۶۱ تا ۷۰ سال ، علی مردانی از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ علیرضا هداوند از تهران و شاپور اسلامی از گلستان هم عنوان دوم و سوم کسب کردند.

رقابت های بانوان باز نشسته سازمان تامین اجتماعی با حضور ۲۵۰ نفر در سه رشته از سه شنبه ۱۹ دی در شیراز آغاز می‌شود.

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات