مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس :

روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت نیروگاه‌های فارس تامین می‌شود

تامین کافی سوخت زمستانی نیروگاه‌ها برای تضمین تولید پایدار و مستمر برق در فصل زمستان اهمیت زیادی دارد و بر این اساس، به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت گاز سوخت نیروگاه‌های برق در این استان تامین می شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا ، تامین سوخت به‌موقع مورد نیاز نیروگاه‌ها از اموری است که اختلال در آن می‌تواند خاموشی‌هایی را به دنبال داشته باشد، تجربه دو سال گذشته نشان داد تامین نشدن به موقع سوخت مورد نیاز نیروگاه ها چه مشکلاتی می تواند برای کشور ایجاد کند.این امر در زمستان از اهمیت بالایی برخودار است و مشکلی که دو سال گذشته ایجاد شد این بود که مخازن سوخت نیروگاه‌ها پر نشد و همین امر تامین گاز نیروگاه‌ها را با مشکل روبه‌رو کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه سوخت رسانی به نیروگاه‌های فارس همچنان ادامه دارد گفت : با شروع استفاده نیروگاه‌های تولید برق استان فارس از سوخت دوم به طور متوسط روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارلیتر نفتگاز به آنان تحویل می شود.


اسدالله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس
اسداله طاهری روز چهارشنبه از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته این روند بدون وقفه در حال انجام می باشد.

طاهری، با بیان این موضوع که نیروگاه‌ها عمده ترین مصرف کننده وتحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند افزود، نفتگاز به سه نیروگاه کازرون ،جهرم وبی اوتی بارگیری وتحویل می شود.

وی با تاکیدبر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها قبل از شروع فصل سرما اظهارکرد،با شروع استفاده نیروگاه‌ها از سوخت دوم با هماهنگی‌های انجام شده با این بخش ومبادی تامین نفتگازمورد نیاز روزانه ارسال و تحویل می شود.

طاهری، با تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش در چرخه سوخترسانی گفت:سوخت ارسالی به نیروگاه‌های ذکرشده از استان های خوزستان وهرمزگان تامین می شود.

این مقام مسئول، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدیدهای مشترک با سازمان‌های ذیربط و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را ازجمله اقدامات موثر منطقه برای تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان استان برشمرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات