امدادرسانی به ۶۸ مسافر در محورهای برف‌گیر سپیدان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس از امدادرسانی به ۶۸ مسافر در محورهای برف گیر شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان طی ۴۸ ساعت گذشته ضمن رهاسازی ۱۴ خودرو در محور یاد شده، به مصدومان چهار حادثه رانندگی امدادرسانی کردند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مهدی خوبیار روز چهارشنبه با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و اعلام آماده باش سطح نارنجی در شش استان کشور طی روزهای اخیر و شدت بارش در روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در استان فارس، گفت: در همین راستا کلیه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس به حالت آماده باش درآمدند.

خوبیار اضافه کرد: امدادگران این جمعیت روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه به ۶۸ نفر از مسافران برف گیر در محورهای سپیدان – اقلید و سپیدان-شش پیر امدادرسانی و بین آنها اقلام امدادی و غذایی توزیع کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس یادآور شد: همچنین طی این دو روز، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر فارس به ۲۳ نفر حادثه دیده در جریان وقوع ۹ حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی کردند و پنج نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند

سپیدان در فاصله ۷۵کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات