پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ضمن ابراز امیدواری از رشد رضایت مشتریان برای ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری بیش از گذشته توسط این شرکت قدردانی کرد .وی همچنین اقدامات صورت گرفته برای بهبود پاسخگویی به مشترکین بر اساس گزارش پروژه های بهبود شاخص های مراکز تماس در آن شرکت را نشان توجه به مشترکان مخابرات دانست .
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تعریف حساب وکالتی ویژه ثبتنام محصولات ایران خودرو
طرح بخشودگی جرایم دیرکرد در بانک قرضالحسنه مهر ایران تمدید شد
پرواز بهصرفه، سفر بیدغدغه؛ چگونه پگاسوس هزینههای سفر هوایی را کاهش میدهد؟
تاکید مدیرعامل مخابرات فارس بر توسعه فیبر نوری و پایداری شبکه تلفن ثابت و همراه
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
برنامه بانک برای راهاندازی خدمات ارزی، ارائه مشاورههای سرمایهگذاری و ایجاد زنجیره ارزش
سنت قرضالحسنه زمینهساز برکت و رونق اقتصادی است
ده هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می شود
سهم ۸.۵ درصدی بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران از تراکنشهای شبکه پرداخت
فرصت طلایی؛ وام قرضالحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان