پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ضمن ابراز امیدواری از رشد رضایت مشتریان برای ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری بیش از گذشته توسط این شرکت قدردانی کرد .وی همچنین اقدامات صورت گرفته برای بهبود پاسخگویی به مشترکین بر اساس گزارش پروژه های بهبود شاخص های مراکز تماس در آن شرکت را نشان توجه به مشترکان مخابرات دانست .
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تقدیر قهرمان جهان و پارالمپیک از حمایتهای بانک قرضالحسنه مهر ایران
وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی
کسب سومین طلای علیاکبر غریبشاهی در پاراوزنه برداری جهان- قاهره مصر
سامانه نوبتدهی آنلاین بانک قرضالحسنه مهر ایران رونمایی شد
سهم بیش از ۹ درصدی بانک قرضالحسنه مهر ایران از تراکنشهای شاپرک
سامانه اعتبارسنجی «ضِمان» بانک قرضالحسنه مهر ایران افتتاح شد
۲۰ مهر، روز حافظ شیرازی؛ پاسداشت میراث ماندگار فرهنگ و عرفان ایرانی
تسهیلات طرح نیلوفر بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد
راهنمای خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران
دیدار مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری