طرح خدمات مکالمات صوتی که در صورتحساب آمده و اجرا شده قانونی است

مهندس ایزدی در جلسه کمیسیون فنی که در روز چهارشنبه 9 آذرماه با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات شهرستان ها و روسای مراکز تلفن ثابت در سالن اجتماعات مخابرات منطقه فارس برگزار شد به تببین طرح خدمات مکالمات صوتی پرداخت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس ،مهندس ایزدی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با اشاره طرح خدمات مکالمه صوتی که در صورت حساب تلفن ثابت از سه ماه قبل اعمال شده است اظهار داشت: این امر بر اساس دستورالعمل تصویب شده و ابلاغی از سوی شورای رقابت بوده که در سال ۱۴۰۰ تصویب شده و در سال ۱۴۰۱ به مخابرات ابلاغ شده است.

مهندس ایزدی در تشریح این طرح افزود: در این طرح مبلغ ۱۵۰ هزار ریال بر روی صورت حساب مشترکین تلفن ثابت شهر شیراز و ۱۰۰ هزار ریال بر روی صورت حساب تلفن شهرستان ها از جمله شهر جدید صدرا تحت عنوان ” خدمات مکالمه صوتی ” در قبض عنوان شده است، ضمنا این مبلغ برای تلفن های بدون کارکرد هم اعمال می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح برای هر مشترک تلفن ثابت در شهر شیراز ۳ هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه رایگان یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه به مقصد تلفن همراه و برای شهرستان ها ۲ هزار ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه شهری و ۱۹۰ دقیقه مکالمه به مقصد تلفن در نظر گرفته شده است.

در پایان مدیر مخابرات منطقه فارس از روسای شهرستان ها و مراکز تلفنی شیراز در خواست نمود با حضور در جلسات فرمانداری ها، بخشداری ها به صورت شفاف این طرح را توضیح دهند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات