معرفی دو عضو جدید هیئت مدیره شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب

در مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران, دو عضو جدید هیئت مدیره شرکت کاراشاب معرفی شدند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در مراسمی که روز شنبه ۹ مهر ماه ۱۴۰۱ ، در محل شرکت کاراشاپ برگزار شد ،آقایان علیرضا صدر منصوری و حامد بناگر بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت کاراشاب معرفی شدند.

مهندس سلطانی در این مراسم از اهمیت و مأموریت جدید شرکت کاراشاب گفت و خاطر نشان کرد : اگرچه در سال گذشته،این شرکت کارهای بسیار خوب و مهمی انجام داده است اما با توجه به پتانسیل موجود از این شرکت توقع بیشتری می رود لذا امیدواریم روند روبه رشد در این شرکت تسریع تا کاراشاپ به عنوان یک برند مطلوب در حوزه IT مطرح شود.

شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب ، مجری طرح توسعه خدمات ارزش افزوده بر بستر شبکه تلفنی و دیتای ثابت شرکت مخابرات ایران با مأموریت استقرار شرکتی سازمان یافته و فوق العاده ماهر در زمینه خدمات ارزش افزوده با هدف نظارت و بهبود مداوم سرویس های جاری است که سرویس های خلاقانه جدید را برای فراهم کردن ارزش جهت کسب و کار شرکت مخابرات ایران و با کمک فناوری ، فرآیند و روالی که به درستی و استاندارد تهیه شده است ، ایجاد می کند.

شرکت کاراشاب در سال ۱۳۹۱ با سرمایه شرکت مخابرات ایران و بانک مرکزی ، با هدف کارآمد سازی شبکه ارتباطی کشور ایجاد شد. با توجه به افزایش روزافزون سرویس های ارزش افزوده بر بسترهای مخابراتی و لزوم مدیریت متمرکز بر این زنجیره منطبق بر اهداف عالیه شرکت مخابرات ایران ، موجب شد سهامداری شرکت کاراشاب به طور کامل و صد در صدی به شرکت مخابرات ایران انتقال یابد.

گفتنی ست ،این مراسم با حضور مهندس سلطانی ،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ،مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل ، مهندس سید صالحی ، معاون فناوری اطلاعات این شرکت و دکترعلمائی،مدیر عامل شرکت کاراشاپ ، مهندس صیدی، رئیس هیئت مدیره ،مهندس جعفری نجف آبادی ،نایب رئیس هیئت مدیره ، مهندس امامی عضوهیئت مدیره و مهندس امیری ، دبیر هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات