امید به تقویت برند مخابرات با اصلاح تعرفه ها

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: امیدواریم با اصلاح حداقلی تعرفه ها بتوانیم برای تقویت برند شرکت گام های اساسی برداریم . 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایرن، مهندس بیدخام؛ با اعلام مطلب فوق ، اظهار داشت : در طول ۱۲ سال گذشته با راکد بودن تعرفه های ارتباطات ثابت، برند و ذی نفعان شرکت مخابرات ایران آسیب بسیار زیادی دیدند که امید است با این اصلاح حداقلی تعرفه ها ، با تامین منابع مالی لازم ، شرکت بتواند تا حدودی پاسخگوی ذی نفعان خود باشد.

وی افزود: در این سال ها ، مردم ، مشتریان، دولت ، سهامداران و کارکنان، با توجه به اینکه منابع لازم تامین نشد؛ آسیب های زیادی دیدند . در حوزه مشتریان، آسیب زیادی به ارایه سرویس های مخابراتی خورد. شرکت نتوانست در بخش خدمات قبل، حین و بعد از فروش به مشتریان و ارایه سرویس های جدید مناسب با تقاضای مشتریان ، موفق باشد.

مهندس بیدخام، به آسیب ها و مسائل نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: چه کارکنان رسمی و چه کارکنان پیمانکار و قراردادی مان وچه بازنشستگان شرکت همگی آسیب دیدند و مخابرات نتوانست منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات آنها را تامین کند.و پاسخگوی این عزیزان نبودیم که امیدوارم با اصلاح تعرفه ها شرکت بتواند منابع مالی لازم برای تامین و پرداخت مطالبات این عزیزان را فراهم کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت : نظر ذی نفعان عملا به شرکت مخابرات ایران ، نگرش منفی ای است که امیدواریم از این پس با بازنگری و مدیریت صحیح در کسب و کار، بتوانیم تا حدودی نگرش ذی نفعان را تغییر داده و حوزه برندینگ، برند شرکت مخابرات ایران را به قدرت سابق برگردانیم.

برچسب ها :
 
از   2   رای
2

عکس های خبر

نظرات