مدیرکل راهداری فارس خبر داد؛

بهره برداری از ۴۷ پروژه راهداری فارس در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از افتتاح ۴۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت سال جاری خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: علیرضا راستیار سه‌شنبه اول شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌ برداری خواهد رسید.

او خاطرنشان کرد: از ۴۷ پروژه مذکور، ۱۴ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۲۷۰۰میلیارد ریال بوده که شامل عملیات‌های، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل تثبیت، تعمیر و تعریض پل‌ها و ابنیه فنی موجود در راههای استان است.

او ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱۲ میلیارد ریال در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی،اجرای نیوجرسی ، احداث بلوار و … است.

راستیار عنوان کرد: ۱۴ پروژه نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

او با اشاره به بهره برداری از ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان‌های شیراز، فسا و سروستان با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، گفت: میزان اشتغالزایی طرح‌های هفته دولت امسال در این اداره کل، بیش از ۱۵۰۰ نفر است و پیش بینی می‌شود نقش بسزایی در برقراری تردد ایمن و روان و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل استان داشته باشد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات