بارش ۱۳ میلی متر باران تابستانی در لارستان فارس

مدیرکل هواشناسی استان فارس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ میلی متر باران تابستانی در شهرستان لارستان در جنوب فارس باریده است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مسعود حقیقت، افزود: همچنین پس از لارستان که بیشترین میزان بارندگی را داشت، زرین دشت با ۸ میلی متر و منطقه فورگ داراب هم با ۵ میلی متر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: آسمان امروز چهارشنبه بیشتر در مناطق مرکز و غرب فارس غبارآلود است، در بعدازظهر در مناطق جنوب شرقی بتدریج ابری همراه با رعدوبرق و بارش رگباری باران و وزش باد با احتمال تگرگ همراه است.

کاهش غبار

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: همچنین آسمان فارس در پنجشنبه بتدریج با کاهش غبار همراه است اما در بعدازظهر این روز در مناطق جنوب شرقی استان افزایش ابر، همراه با رعدوبرق و رگبار پراکنده و وزش باد، پیش بینی می شود.

حقیقت افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان لامرد با ۴۶ درجه سانتیگراد بالای صفر، گرمترین منطقه فارس بود و اقلید و ایزد خواست هم با ۱۷ درجه بالای صفر خنک ترین نقطه فارس بودند.

همچنین دمای هوای شیراز مرکز فارس در بامداد چهارشنبه به ۲۵ درجه بالای صفر رسید و حداکثر دمای آن هم ۴۱ درجه گزارش شده است.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3.5

عکس های خبر

نظرات