نیک اندیش دارابی ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهدا کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: شهرستان داراب یکی از شهرستانهای خیر پرور کشور است ، نیک اندیش و خیر این شهرستان با اهدا ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان دارابی کمک به افزایش سنت حسنه ازدواج را بجای آورد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مرتضی موصلی سه شنبه شب در حاشیه مراسم اهدا این جهیزیه ها، افزود: حاج جلیل مجاهد نیک اندیش داراب تا به امروز کارهای بزرگی چون ساخت ۳ مدرسه؛ تحت پوشش گرفتن ۲۰۰ کودک بی سرپرست و آغاز ساخت ۲۸۰ واحد مسکن محرومین از در کارنامه نیکوکاری خود در شهرستان داراب دارد.

مدیرکل کمیته امداد فارس در ادامه گفت: این کالاها به ارزش هر کدام بیش از ۳۰۰ میلیون ریال شامل یخچال؛ گاز؛ تلویزیون؛ جاروبرقی و لباسشویی بوده که تماما ایرانی می باشد.

وی در ادامه در خصوص احداث خانه های خیرساز جهت محرومین گفت: به دلیل نیاز تعدادی از جوانان تحت پوشش به مسکن جهت ازدواج این خیر نیک اندیش هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته که کارهای مقدماتی از جمله تحویل زمین و مراحل اداری انجام شده است و امیدواریم ظرف مدت یک ماه آینده کار ساخت این واحد ها آغاز شود.

موصلی گفت: این واحدهای ساختمانی قرار است بمدت ۵ سال در اختیار این افراد بوده و سپس به نفر بعد واگذار شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس همچنین از کشاورزان و دامداران دارابی تشکر و قدردانی نموده و افزود: این عزیزان با پرداخت زکات سبب شدند داراب در جایگاه سوم فارس قرار گیرد که با این اقدام خدا پسندانه می توانیم به افراد بیشتری که نیازمند هستند در جامعه کمک کنیم.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری از مرکز استان فارس قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات