پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص پیگیری خرابی تلفنهایثابت استان اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از شماره گیری با سامانه ۲۰۱۱۷ ، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل نمایند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که به صورت خودکار در سیستم خرابی ثبت گردیده و ظرف مدت ۲۴ ساعت مأموران رفع خرابی جهت رفع مشکل پیش آمده به محل مربوطه اعزام میشوند. وی در ادامه افزود: این سیستم در کوتاهترین زمان ممکن اختلالات تلفن ثابت را ثبت میکند و از مراجعه حضوری به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد.مهندس ایزدی ضمن تأکید بر سرعت عمل کارشناسان رفع خرابی در رسیدگی به مشکلات خرابی تلفن ثابت، اظهار داشت: مردم شریف استان در صورت عدم رفع خرابی، میتوانند جهت پیگیریهای بیشتر در ساعات اداری با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره 2021 با واحد رفع خرابی تلفن ثابت و یا داخلی اداره بازرسی و اداره روابط عمومی تماس حاصل نمایند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
برنامه بانک برای راهاندازی خدمات ارزی، ارائه مشاورههای سرمایهگذاری و ایجاد زنجیره ارزش
سنت قرضالحسنه زمینهساز برکت و رونق اقتصادی است
ده هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می شود
سهم ۸.۵ درصدی بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران از تراکنشهای شبکه پرداخت
فرصت طلایی؛ وام قرضالحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
نورا؛ وام قرضالحسنه صفر درصد
۶۳درصد تسهیلات بانک قرضالحسنه مهر ایران غیرحضوری پرداخت شد
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
بررسی کارنامه اصلیترین نهاد متولی قرضالحسنه