دولت برای تامین مسکن خانواده شهدا با بنیاد شهید تفاهم‌نامه امضا می‌کند

استاندار فارس گفت: براساس تصمیم رییس جمهوری، تفاهم‌نامه‌ای با رییس بنیاد شهید و معاون رییس جمهور در حال انعقاد است که براساس آن، مسکن خانواده معزز شهدا و ایثارگران تامین می‌شود چراکه وظیفه ما کاهش مشکلات خانواده شهداست. 

مطبوعات فارس/ عنایت‌الله رحیمی، در آیین سه‌شنبه‌های تکریم که به گرامیداشت ۲ شهید دولت در استان فارس اختصاص یافت و به‌ صورت مجازی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، افزود: شهدا شمع محفل بشریت هستند و ما مفتخریم که خادم شهدا باشیم از همین رو تلاش دولت بر مبنای جامه عمل پوشانیدن به اهداف متعالی امام راحل و شهداست.

وی، با اشاره به اینکه فارس با تقدیم ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید از استان‌هایی است که پیرو خط امام راحل بوده است، عنوان کرد: امنیت و آسایش امروز مرهون جانفشانی‌های شهدایی است که با تلاش خود در راه استقرار نظام اسلامی کوشیدند.

رحیمی، با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا، از برنامه‌های بسیار مهم دولت است، گفت: خانواده شهدا نباید در کوچه پس‌کوچه‌ گرفتاری‌های روزمره به ورطه فراموشی سپرده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این اظهار داشت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم با ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون‌های مساجد کشور اجرا می‌شود و به دلیل شیوع بیماری کرونا در این ایام به‌صورت ویدیوکنفرانسی ادامه می‌یابد.

صابر سهرابی، همچنین بر ضرورت دلجویی از خانواده شهدا و تکریم همیشگی آنان تاکید کرد.

در این آیین مجازی از خانواده شهدای دولت، شهید امیرحمزه خبازی و شهید سید معصوم موسوی دیدار و دلجویی شد.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات