آیین وداع با شهدای محیط زیست فارس در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد : آیین وداع با شهدای محیط زیست فارس روز سه شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا ، محیط زیست فارس روز دوشنبه اعلام کرد : آیین قدردانی و وداع از شهدای مظلوم محیط زیست فارس، محیط بان محمد فرهمند و همیار محیط بان رضا بهرام پور، سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، راس ساعت ۹ صبح در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود.

مراسم خاکسپاری این دو شهید محیط زیست بعد از ظهر همان روز در گلزار شهدای شهرستان‌های خرمبید و بوانات انجام خواهد شد.

عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس پیشتر با تسلیت جان باختن دو تن از حافظان محیط زیست استان فارس در پیامی ابراز داشت : شهادت محیط بان سرفراز، شهید محمد فرهمند و رضا بهرام پور از نیروهای مردمی شهرستان بوانات، بار دیگر محیط زیست و دوستداران طبیعت را به سوگ نشاند و تألم و اندوهی جانکاه را در دل و جان تمامی خادمان و فعالان محیط زیست کشور بر جای گذاشت.

وی ضمن محکوم نمودن جنایات وقیحانه علیه حافظان گمنام و بی ادعای محیط زیست میهن عزیزمان، این مصیبت جانسوز را به جامعه بزرگ محیط زیست کشور و خانواده معظم و معزز این عزیزان تسلیت گفت و اظهار داشت : محیط بان پر تلاش محمد فرهمند و نیروی دلسوز مردمی رضا بهرام پور ، بر اثر درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه پناهگاه حیات وحش دره باغ بوانات در استان فارس بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند.

در درگیری محیط بانان اداره محیط زیست بوانات با شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده دره باغ که ششم خرداد ماه رخ داد ، یک محیط بان و یک همیار محیط زیست جان باختند و یک همیار محیط زیست دیگر نیز زخمی شد.

سه نفر مظنون در این رابطه توسط پلیس شناسایی شده و برای انجام‌ تحقیقات بیشتر به مقر پلیس انتقال داده شدند.

 

برچسب ها :
 
از   2   رای
2.5

عکس های خبر

نظرات